fredag 20 juni 2008

Midsommar


Ja nu har midsommarafton börjat att nå sitt slut. Vi har haft en bra dag med sillunch, besök på hembygdsgården och grillat till middag. Jag hade pajat grillen (inte riktigt helt sant) men min snälla sambo åkte och köpte en ny. Självklart så åt vi jordgubbstårta också. Vädret kan man inte heller klaga på. Morgonen började med ett rejält regn som sedan övergick till ganska soligt men blåsigt. Imorgon ska jag iväg och jobba sedan väntar fyra härliga semesterveckor.

Kram till er alla och ta det försiktigt i midsommartrafiken om ni ska ut och åka.

1 kommentar:

Grindelunda sa...

Hej hej!
Kul att Du tittade in till mig :)
Det är riktigt kul att blogga så där lagom. Man "träffar" en massa nya och gamla bekanta.

Hoppas det går bra med ditt pluggande. Äldsta dottern min läser också till syrra. Själv tänker jag sätta mig på skolbänken i höst och läsa till diakon...spännande och lite gruvsamt. Var så länge sen jag pluggade...hugaligen.

Må så gott nu i helgen!
Kram Gilla