söndag 19 december 2010

Hej alla mina underbara vänner...


Hoppas att ni alla har det bra. Jag tittar in hos er ibland men är urusel på att lämna spår efter mig.
Bloggen har verkligen hamnat i pausläge ett tag och jag har inte alls haft rätta energin till att göra något åt det.
Skäms på mig, snyft.
Jag hoppas att jag ska ta mig i kragen snart för jag saknar er ofantligt mycket. Men till dess så vill jag önska er alla en riktigt lugn och skön jul...för visst finns det såna?
Stor kram till er alla...

4 kommentarer:

Therese sa...

Hej goa du! Hoppas du haft en bra ledig dag, å att du får lugna arbetsdagar fram till doppare dan! Må tro att du är saknad <3 Hoppas sååå att vi ses snart, behöver en dos mamma bus i mitt liv känns det som... Å du, hoppas du får en bra jul med dina småbusar. Varma, innerliga kramar från mig <3

Englagård sa...

Hej vännen, hoppas att du inte stressar allt för mycket. Min blogg är helt stillastående för tillfället men finns det liv finns det hopp:)
Önskar dig en fin och lugn jul

♥Kram♥

Therese sa...

Goa du <3
Luran hälsar till "sin" pojke! KRAM

Marie//Tekla Maräng sa...

Absolut så finns det lugna och fridfulla julhelger.
Hoppas att du är ledig under julen.
Vill önska dig och dina kära en riktigt skön JUL.
Kramar:)