onsdag 19 januari 2011

Ett litet livstecken från Busarna...


Hej på er alla.
Tänkte att det kanske vore läge för ett litet livstecken nu när det snart har gått en hel månad in på det nya året. Här rullar livet på i ett tempo som heter duga. Jag har inte riktigt hängt med i farten de sista månaderna och därav min mycket usla närvaro här i bloggvärlden.
Jag jobbar dock på att 2011 ska bli ett år då det är dags att inse att tiden inte varar för evigt och att livet är för kort för att slösas bort. Ni kan väl hålla tummarna för att jag lyckas...
Tror bestämt att jag har skrivit det där förut nån gång, garv.
Ska absolut ta mig i kragen och hälsa på era bloggar...inte ikväll dock för det är rejält underskott på sömnkontot så nu borde det bli kudden. Kram till er så länge.

21 kommentarer:

Vendela sa...

Så klokt du skriver, och klart som korvspad att jag håller tummarna för dig att du lyckas!!

Kram goa vän <3

Nina sa...

Åh va roligt med ett litet livstecken! Du har ju varit saknad!
Och mycket klokt att sova då sömnkontot står på minus!
Hoppas att vi ses snart!
Kramar!

Therese sa...

Du lyckas, det VET jag! :-) Hörs till veckan <3 Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Håller alla tummar och tår som finns för att du skall lyckas.
Kul att höra ifrån dig för då och då kommer du in i tankarna och jag undrar hur du har det.
Kramar:)

Netten sa...

Å min underbara vän.....jag vet var du finns och du vet var jag finns!!!!!
Bamsekramen och förresten så VET jag att DU lyckas!!!!!
Kran

Tess sa...

Så härligt att få ett livstecken från dig!
Klart du lyckas!!!
Kramar

Therese sa...

Hi hi ja luran har ärvt sin mors svaghet för sötsaker... KRAM! Hoppas ni har en fin helg <3

Therese sa...

Jo nog har jag tänkt på dörr, iaf förr då jag ville ha ett lantligt sovrum, nu är jag mer inne på ett modernt sovrum med skogstema som möter alice i underlandet stuk- öhhh fattar nog inte ens själv vad jag menade med det ;-P Men en glasskiva är en tanke, eller ett staket... får se vad det blir! KRAM KRAM

Trollmor sa...

Vad roligt att höra av dig.
Håller tummarna för att du ska lyckas, du har så rätt i det du skriver.
Må väl, stor kram Trollmor

Hanna sa...

Håller tummarna!
Mysig blogg du har, och busig kanske :) ..fin iallafall!
Kul att du tog dig tid och kikade in till mig! Tack för kommentaren!

Ha d gott!
Kram Hanna

Lily sa...

Håller tummarna :)

Visst får du det :)

Ha det gott
Kram Lily

Englagård sa...

Hoppas att du har kunnat sova och varva ner lite nu så att inte livet går i 180 längre. Hos mig är det lite stressigt och oroligt men annars bara bra. Jag ser fram emot dina livstecken ska du veta

Kram Karina

Englagård sa...

Hej, hoppas att allt är bra med er och att sömnkontot kommit lite mer i balans nu.

Kram Karina

♥ cloudberrie ♥ sa...

Trevlig helg!

KRAM från Eva

MOONLOVER´S sa...

Hoppas det är bra hod er. De var ett tag sedan man såg dig nu. Ja jag syns ju inte så bra heller så de kanske e därför =)
Kram från lövberga

MOONLOVER´S sa...

Idag var det ju grymt härligt ute, vi var på gåxsjön å grilla lite :D Kram

Therese sa...

En tur till Dorro tycker jag definitivt att du/ni ska ta, här välkomnas ni med öppna armar vilken sekund som hellst på dygnet ;-) Kram <3 å tack för speeddaten, insåg än mer hur jag saknar dig då!!!!

Therese sa...

Varken tårta eller presenter krävs, ert sällskap räcker MER än väl!!!! KRAM från spindelmannenboningen på Sockenvägen <3

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej
Skulle titta in till dig igår men ja du vet tid.
Hoppas att ni mår bra allihop och att du inte jobbar ihjäl dig.
Saknar dig i cyberrymden.
Om du vill och har tid och lust får du gärna skriva ett mail marie_trnis@yahoo.se, men känn inget tvång
Hoppas att ni hade en mysig alla hjärtans dag igår:)
Här mår vi bra och trivs i vintervädret.
Kramar:)

Therese sa...

Hi hi ja den stora ängeln köptes faktiskt då jag tog steget... eg rätt ful, men ändå kär då den påminner mig att vara modig ;-) Å en nystart är kanke det som krävs för att återfå gnistan? Bloggvärlden behöver dig ;-P

Therese sa...

Bra ide att kanske göra en tavla av fotot... Å GIVETVIS ses vi då du är här och jobbar, RÄKNAR KALLT med det vet du! KRAM ;-)