tisdag 27 september 2011



I många av bloggarna råder det lite höstfeber och det gör det nog för mig med :)
Hösten är ju en enormt fin årstid med alla dess färger. Lite bär blev det plockat i år men destomer av en vara som visst kallas för svamp. Gula kantareller och Trattisar i mängder. Inte för att behovet är sådär jättestort men det är förenat med en rejäl dos livskvalitet att smyga runt och spana efter svamp i skogen. Svamprensningen däremot...den får man ju på köpet, på gott och ont ;P
Nu ska fröken strul ta och kliva upp från datorn och ta en liten sväng till i skogen...för tusan vad jag blev sugen på det nu när jag satt och skrev det i bloggen. Kram så länge <3

7 kommentarer:

Therese sa...

Å jag väntar på att du ska ringa å berätta NÄR du är ledig/hemma så jag kan kika förbi ;-) Härligt med svampplockning, tror jag ska tassa ut å leta lite mossa i dag... KRAMEN goa du!

MOONLOVER´S sa...

hejsan!! Ja de e samma för mig =) Jag försöker mig på ett inlägg då och då =) Men helt kommit av mig att titta andras bloggar, jag tittar mest facebook nu =) Men skoj att du titta in =) Här är det fint. Hur är det borta hos er då? Kram

Therese sa...

Ha ha du har nog rätt, julfebern kommer smygande ;-D En tur på dollar lär det bli faramöver, men jag bokar gärna in den då jag vet att du är ledig, för jag vill så gärna träffa dig å småbusarna om möjligt <3 KRAM

Therese sa...

ASG näe ingen fjällräv utan rompa, eller grådvärg heller för den delen. Ser sååå fram emot att ev ses i morgon då, för luran tjatar öronen av mig om en tur till ström... är busarna hos dig å lediga eller? KRAMEN

Therese sa...

Ja jag hoppas innerligt att vi ses snart igen, för du är en vän jag håller hårt i ska du veta <3 Ta det nu lite lungt trots att du har hundveckan, hoppas det inte blir allt för mycket utryckningar... KRAM

Therese sa...

Ja, du må tro att alla pappor blev bortglömda i går på söndagsmiddagen i byn, allt fokus var på söta lilla Selma <3 Åhhh nästan så att man vill ha en till, men så sätter mian två igång å gör rackarnstyg, så vips går det över som tur är!!! Hoppas du har det bra, ska försöka ta mig till ström någon gång till innan jul, hoppas få träffa dig då <3 KRAM

Therese sa...

Tack <3 Hoppas du får njuta av en mysig helg, och att du är jobbfri <3 KRAM