tisdag 16 november 2010

Livstecken...

Hemma hos Bus verkar bloggenergin inte alls vara på topp som dom flesta av er redan har märkt. Jag väntar och väntar på att den ska komma tillbaka men den verkar ha gömt sig långt bort. Men...kanske så kommer den tillbaka fortare än man anar och till dess så nöjer jag mig med att göra besök i hos er andra.



Har kommit på att jag lätt kan identifiera mig med denna lilla varelse just nu :P
Fröken Skutt, det ni blink,blink.


En fin låt som jag egentligen inte har haft som favvis men...



man kan ju ändra sig och faktiskt så är den ju riktigt fin.

Nu väntar träning, först Core och sedan Afrodans. Vet tusan vad som hänt mig men jag har legat i som bara den sista tiden.
Hoppas att ni har det bra allihopa. Stor kram så länge. <3

14 kommentarer:

Netten sa...

DU är så duktig,keep going girl:O)
Kramiz på dig

Tess sa...

Vad härligt att höra ifrån dig! Jag är också helt off vad det gäller bloggen just nu! Läser lite bloggar när lusten faller på, lägger några inlägg när lusten faller på också. Har jag ingen lust så struntar jag helt enkelt i det! Finns mycket annat i livet också :)
Massa kramar till dig

Therese sa...

Hade 100 ggr hellre haft orken att träna ist för blogga ;-) Så bra jobbat!!! Hoppas annars att livet är snällt med dig å att vi snart ses <3 Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Det är ju toppen att du orkar träna och greja, strongt.
Själv är jag lite lat av mig, det ända jag gör är mina hundpromenader.
Ha det gott, kramar:)

Therese sa...

Du gjorde vår dag <3
Och är en verklig VÄN.
Jag finns alltid stand by *ler* Bara så du vet! Kram

Therese sa...

Ja men du skulle sett min pappas min i går - va?! Är du inte klok, hyachinter å adventsstakar redan?!?!?! Man tycker ju att han borde känna mig vid det här laget... *fniss*

Massa kramar goa du!!!!!!!!

Englagård sa...

Hoppas energin fortfarande ligger på topp hos dig. Själv har jag mest energi på torsdagar när vi ska måla på våra tavlor;)

Ha en skön helg
Kram Karina

Therese sa...

Som sagt du är en STARKT LYSANDE vän som jag värderar högt <3 KRAM

Therese sa...

Hoppas du fyndade nått på l and r partyt, här slog jus luran sönder mitt adventsljus därifrån :-( Nackdelen med att ha sakerna framme för tidigt... Kram <3

Katarina sa...

Hej! Jag åkte ner till bystugan vid halv 2 i söndags, men då var det ingen där :O( Jag trodde att det skulle vara öppet mellan 12 och 18. Synd!

Vendela sa...

Hej vännen :-) Det är precis samma sak för mig, blogglusten vill bara inte infinna sig hur gärna jag än vill. Många gånger tänker jag att jag ska skriva något men så går det bara inte...men jag tror det kommer när man minst anar, och självklart har jag bloggen kvar för att hålla kontakten med er alla mina goa bloggvänner!

Kramar i massor <3

Laila sa...

länge sedan jag var här inne hos dig nu vännen.
Hoppas att allt är bra med dig.
Jag har en ny blogg och har alltså flyttat. Du får så väldigt gärna komma dit och hälsa på. Kram Lallis

Therese sa...

Tänker på dig <3

Vendela sa...

Tassar in en sväng innan jag går och lägger mig....hoppas allt är bra med dig. Saknar dig här i bloggvärlden....

Kramar i massor <3