lördag 27 november 2010

Önskar er alla en trevlig helg, den första i adventstid...Kram

18 kommentarer:

Netten sa...

Trevlig Advent tillbaka:O)
Vi kan väl höras på luren ngn dag,får se vem av oss som hinner först!!!!
Stor kram

Therese sa...

En fin adventshelg till dig min vän trots jobb... Kram <3

Vendela sa...

Hej vännen! Blev så glad att jag fick ett litet livstecken från dig, i form av din kommentar :))

Hoppas allt är bra med dig...och jag vill önska dig en riktigt mysig 1:a advent!

Massa kramar <3

Unknown sa...

Jag är ju bara tvungen att tassa mig till din sida och nu vill jag önska dig en underbar 1 advent (kväll)
Kram Lotta

Vendela sa...

...bara jag som tassar in en sväng för att önska dig god natt, och hoppas du haft en bra dag, och att nya veckan börjar bra :-)

Kram o godnatt <3

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas att du hade en skön advent, fast du verkar ha jobbat vad jag förstår.
Själv är jag ledig ett tag framåt, riktigt skönt att bromsa upp.
Kramar:)

Tess sa...

Hoppas du fick en trevlig advent också!
Kramar

Anonym sa...

Detsamma, hoppas det blev fint!

Therese sa...

Halloj, jag kan skicka över lite julstöksenergi om du vill, för jag bubblar över av iver att fixa, dock sätter hostan lite stopp för mina planer... Hade gärna varit i skogen å hämtat lite ris... Men men. Hoppas allt är bra och innerligt att du följer ditt hjärta ;-) KRAAAM <3

Englagård sa...

Hej, vill bara kolla om du fortfarande är frisk och kry. Har ju hört vad som härjar i dina trakter.

Kram Karina

Nina sa...

Tjingeling :) Tack för din fina kommentar. Självklart håller jag ju med ;) Dom är fina mina pojkar. Återstår att se om Anton blir lika full i bus som Sam. Hoppas allt är bra med dig och din familj. Kramar!

Therese sa...

Du är för go du! Och det är lätt att vara klok då man är en liten groda... Grodors liv är så okomplicerade jämförelsevis med oss människor ;-P KRAM

Therese sa...

Ja Luran kan, men i dag har gubben skjutsat henne till farmor så nu har jag "semester" ;-) Kram till dig å busarna <3

strömmas sida sa...

Hej tjejen

Hoppas allt är bra med dig och de dina.

Önskar dig en fin 2:a advent

strömma

Therese sa...

Slinker in å lämnar en andra adventskram <3

Katarina sa...

Vilken fin adventsljusstake du har :O) Kram Katarina.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej vännen!
Undrar hur det är med dig.
Hoppas att det bara är jobbet som har tagit tid ifrån dig och inget annat?!
Dottra har ont i foten och behöver hjälp att hanka sig fram annars mår vi bra.
Pyntar med blommor och ljus och ljusslingor till julen. Om du vill så är det en ny tävling på gång inne hos mig.
Kramar i massor
Din Tekla Maräng/Marie

Nina sa...

Tittar in och lämnar en kram till dig. Och önskar dig en mysig och trevlig tredje advent. Snart är julen här! Helt galet va tiden går fort! Kram kram