fredag 2 december 2011

Let it snow...

Snö...jag längtar snö. Lite lagomt iallafall. Det är jättetråkigt att titta ut genom fönstret och veta att andra ljuset snart ska tändas och gräsmattan fortfarande lyser grön.
Till dess får man väl fortsätta att fixa lite julkänsla på annan väg. Massor med glögg, pepparkakor och lussebullar (japp, vi har tjuvstarta på dom :P ).
Lillasyster och jag har dock inte övergett våran tradition vad gäller det årliga julkaksbaket. Idag går startskottet. Måste nog damma av nån gammal julskiva och dra ner persiennen så kanske rätta julkänslan infinner sig, fniss.
Hoppas att ni alla får en riktigt mysig helg. Kram till Er <3

9 kommentarer:

strömmas sida sa...

Hoppas du också fått snö idag. Här snöar det och är alldeles bulligt vitt ute.

Jag är inte så flitig med bloggen heller. Man ska ju inte känna nåt tvång med den.
Kul ändå att se dina rader här :-).

Önskar dig en fin 2:a advent

kram
strömma

Therese sa...

Tittar in och lämnar en STOR JULKRAM till en fin vän <3 KRAM till dig och busarna från oss!

Therese sa...

Det fina med julen är att den kommer oavsett... hoppas din jul blir fin även om den kanske blir så som du tänkt dig. Håller tummarna nu för ett lungt dygn på jobbet innan du går av <3 KRAM!

Therese sa...

Hej kära du!!! Här har längtan efter både snö å kallväder gett vika för vårkänslor, burr så kallt det är i dag! Får niffa på mina tulpaner å drömma mig bort!!! Hoppas innerligt att vi snart får tillfälle att ses <3 (Jag är ju alltid hemma så hojta bara till om du känner för att avlägga en vesit någon dag *hint hint* ;-D KRAM

Therese sa...

Här är det bara bra, men jag SAKNAR verkligen dig ska du veta både här i webblandia och irl. KRAMAR <3

Vendela sa...

Hej min vän :) Tänkte bara tassa in och kolla läget lite, och höra hur du har det nuförtiden? Jag har tagit mig i kragen nu och sparkat igång bloggen igen. Hoppas du gör det oxå för jag saknar dig här må du tro!

Varma kramar <3

Vendela sa...

Saknar dig!!!!!!

Kram <3

Therese sa...

Nu känns set som det var 100 år sedan vi sågs, saknar dig och hoppas våra vägar snart korsas <3 KRAM

Therese sa...

Hej vännen! Skoj med ett livstecken! Hoppas du njuter av livet och att tillvaron är bra, har minsann tänkt på dig titt som tätt och hoppas även jag att våra vägar korsas snart... KRAM <3