torsdag 13 september 2012

Hej hej ni som ännu inte har glömt bort min lilla blogg. Ja som ni ser så händer det inte mycket här inte. Här rullar det fortfarande på och läget är ungefär detsamma som sist. Liten Bus har börjar 3an och den stora Busen har växt sig så pass stor att han har börjat högstadiet, dvs 7an. Hemska värld.  Hoppas att ni har det bra allesamman.
Någongång, någonstans och kanske så återvänder jag till bloggvärlden men det verkar trögt minst sagt. Men jag glömmer er aldrig, ibland kommer saknaden över en. Saknaden över er alla mina fina bloggvänner. Kramar till er så länge <3 nbsp="nbsp">

6 kommentarer:

Musicmama sa...

vi har inte glömt dig =) men jagförstår fullt ut hur du känner - jag har svårt att skriva jag med å det blir bara nåt enstaka inlägg ...men jag antar att det gör inget - för jag skriver för mig självå vill nån läsa , så få r dom göra det när jag skriver .. annars går det ju inte...Men jag tror att världen fungerar ändå! Kram på dig från en vän i cyberspace och IRL

Therese sa...

Åhhhh så glad jag blir över ett litet livstecken ,tänkte på dig så sent som i går då jag var i ström hos vet med Bus. Saknar dig rejält ska du veta, å hoppas verkligen att vi ses nått framöver <3 KRAM

Vendela sa...

Åh nu blev jag glatt överraskad :)

Lika samma här kan jag säga; går trögt med bloggeriet...saknar oxå den tiden då vi var mer aktiva - vi var ju några stycken!

Saknar dig oxå, hoppas inte det dröjer lika länge till nästa gång du uppdaterar :)

KRAMAR <3

Therese sa...

Tck rara du för grattiset, tänker p ådig ska du veta, inte minst nu i höst då jag fått sitta hos veterinären i ström rätt ofta... Vore så skoj att få se dig och ge dig en kram, hoppas du har det fint och att våra vägar korsas snart <3 KRAM

Therese sa...

Nu är det över ett år sedan du uppdaterade, hög tid att dra igång blgogandet tycker jag ;-D Och jag svarar även här även om jag inte vet om du är här längre....

Ja det MÅSTE vi (alltså ses!), kan bara säga dito, saknar dig och undrar allt hur det är med dig och busarna <3 Här står alltid dörren öppen om du har vägarna förbi - det vet du! KRAM

Therese sa...

Vet inte om du är inne å läser här, men jag lämnar en liten god jul hälsning, saknar dig! KRAM