tisdag 15 juli 2008

Legoland

Det blev två intensiva dagar på Legoland men jag måste säga att jag var mycket imponerad av detta ställe. Barnen hade jättekul och det hade även vi vuxna. Höjdaren var nog ändå ett vikingaskepp som man åkte runt i och sprutade vatten från kanoner på alla som stod på land och åkte i andra båtar. Gissa om barnasinnet kom tillbaka...



I stort sett allt var byggt av lego (det visste väl alla redan, fniss). När maten serverades så såg stripsen såklart också ut som legoklossar.



Jag skulle varmt rekommendera ett besök på legoland. Hade hört innan att det skulle kosta en hel del att vara på legoland men jag tycker faktiskt inte att det var så speciellt dyrt, När man hade betalat entren in så var i stort sett de flesta attraktionerna gratis. Maten var både god och hade ett överkomligt pris.



Summan av alltihopa är att det helt klart är värt ett besök.



















1 kommentar:

sommar-rummet sa...

HEJ på dig du!
Kul att du gillade min trädgård. Ha det gott! KRAM