söndag 20 juli 2008

Tiden går fort


Nu är det söndag och sista dagen på semestern. Fyra veckor har redan gått och det har hänt en hel del. Huset har kryllat med folk, både stora och små. Sambon har snickrat och målat. Först fixades det i stugan. En av stugorna har flyttats och byggts om både ute och inne. Färgen har förbättrats så nu är det riktigt tjusigt där. Det jag är mest nöjd med är dasset. Wow. Ska lägga ut några bilder lite senare. Uthuset hemma är också målat, så nu ser det riktigt bra ut.


En av mina bästa vänner A, som bor utanför Uppsala har varit upp en sväng och det är alltid hur kul som helst att träffa henne och barnen, två små tjejer. Kram på dig när du läser detta. Du är underbar.


Så till något mer som jag tycker om. Ute i skogen och på myrarna finns det gott om hjortron. Har varit ute och smugit lite några dagar och det ser lovande ut. Jag tycker att det är väldigt rogivande att vandra runt i skogen och fundera lite på både det ena och det andra. Så nu är det "uteliv" som gäller ett tag. Det gäller att passa på. Snart är det fullt upp med jobb och studier.


Ha en bra dag och kram på er alla besökare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du vet att du är speciell för mig oxå:)Kramelikram