tisdag 26 augusti 2008

För långt bort för en kram



Idag vill jag ägna inlägget till min underbara kompis Anette. Hon fyller 35 år idag och eftersom jag har en viss tendens att bomma just hennes dag så ska jag se till att det inte blir så den här gången. Grattis på din födelsedag och hoppas du har det bra. Förresten släng dig i väggen, i din blogg står det att du håller på att bli gammal. Det kan du behålla för dig själv : )

Till er andra som inte känner till Anette. Ta en titt på bloggen Livet i öster Edinge, länk på mina favoritbloggar.

Kramisar på er alla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket hjärtat:)
Tråkigt att du är så himla långt borta annars så hade du kunnat komma över på en fika ikväll.....
Kram

RANA sa...

TACK för din varma kommentar - jag blev glad, jag.

Grattis till Anette! :-)

Och vilka superfina grabbar på fotot nedan.

Kram från en främling.

/Rana