fredag 26 september 2008

Fredag igen.....


Ja då var det fredag igen.

Idag blåser det så löven yr. Det dröjer nog inte så många dagar förrän dom har ramlat av helt och alla fina färger försvinner. Men... då kommer ju snart snön och det är inte heller så tokigt. Var årstid har ju sin charm.

Veckan bara försvann i vanlig ordning. Praktik, skolarbete, två busiga bröder en himla massa kompisar till dessa busar. Många mil bil i Tåsjödalens vackra vyer. Ja så har väl veckan sett ut.

Idag går tvättmaskinen för fullt, bulldegen står på jäsning och städning skulle absolut vara ett prioriterat projekt. Till veckan har jag en eximination och en läkemedelstenta så det ska jag också titta lite mer på. Här sitter dock jag och njuter av att smygtitta i era fina bloggar så jag tror jag ska fortsätta med det tills degen blir klar. Jag har lite svårt att vara stilla men jobbar på att tagga ner lite så då kan det ju vara bra sätt att bara sitta vid datorn en stund. Hoppas att ni får en bra dag kära vänner. Kram på er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig fredag på dig:)
Jösses vad du är hurtig på morgonen,för klockan är nämligen bara 09.08 då jag kollar in din blogg och du har redan hunnit med allt det där......
Bullarna ser jättegod ut:)
Kram Anette

karin sa...

Gott,gott,gott ser det ut på bullfotot.
Vad du gör det bra som pluggar och har småbarn. Beundransvärt.
Haré/K.

Maria sa...

Borde baka bullar eftersom det snart är kalas i det här huset! ser gott ut!

Elisabeth sa...

Jag kommer förbi någon dag och hälsar på. Är du ledig någonting alls på veckorna?
/E.