fredag 12 mars 2010

Så var det fredag igen. Den här veckan bara försvann liksom dom flesta övriga veckor. Konstigt.
Nu har vi piggnat på oss allihopa så nu hoppas jag att herr K har gett sig av för lång tid framöver.
Det här lovet blev då rakt inte som vi hade tänkt oss men så kan det bli ibland. Idag ska Busarna iväg och åka slalom. Premiärtur för lillebror och repris för storebror. Hoppas att det blir skoj för dom båda. :O)
Själv ska jag inte följa med utan jag ska passa på att göra nån nytta här hemma, det behovet är stort just nu, inte för mig men för vårat lilla bo.
Hoppas att ni alla får en bra och mysig fredag. Kram

4 kommentarer:

Tess sa...

Önskar dig en trevlig fredag och en skön helg!
Kramar Therese

Therese sa...

Trevlig heg vännn, själv ska jag bädda ner mig för hit har Herr F hittat :-( Kramis

Vendela sa...

Skönt att herr K äntligen lämnat här, och jag hoppas inte han begav sig söderut!!?? ;-)

Många kramar till dig kompis <3

Therese sa...

KÄnns bättre idag som tur är, dessutom bjuder svärmor på middag, kan inte bli bättre! Hoppas allt är fint med er! <3