onsdag 13 oktober 2010

En liten hälsning...


Det händer mycket nu och som ni redan märkt så är jag inte nån vidare bra bloggvän, ;P (sorry!!!)
Livet går runt runt och man hinner inte riktigt med. Ingen som känner igen sig?
Jag har dessutom varit inne i en period av mycket jobb men som alltid så har man hoppet om att det ska lugna ner sig....och det vet jag ju att det faktiskt gör i vissa perioder :O) Den har ni aldrig hört förut, eller hur!?
Sista tiden har undertecknad skaffat på sig en rad olika nya erfarenheter, både på det ena och det andra här i livet, asg*. Bla igår så var undertecknad på både Core och Afro powerdance (heter det så?) Jag kände mig lite inspirerad av min goa vän som bor Öster i Edinge.

Nu väntar en härlig promenad med en go vän och sedan får man se vad dagen bjuder på. Kram till er alla.

7 kommentarer:

Vendela sa...

Hej goa du! Så roligt med ett litet livstecken! Jovisst känner jag igen mig i det du skriver, så sant sant. Vi finns här när du har tiden, orken och lusten att blogga :-)

Jodu, jag har fått ett riktigt flow vad gäller rensandet härhemma, så det gäller att ligga i innan lusten dalar *skratt*

Core och Afro powerdance låter spännande. Var det roligt?

*kramar om*

Therese - Femstjärnigt sa...

Hej vännen!
Jodå visst känner man igen sig i det du skriver.
Bloggen ska inte vara ett måste! Den skriver man i när man vill. Jag väntar tills du orkar och hinner och vill!!! :)
Kramar

Therese sa...

Låter som livet leker! Och nu har luran fått hem ett partykit med laban på så nu är Busen välkommen på kalas vid tillfälle :-) KRAAAM

Petra sa...

Det blir så ibland, då är det bra ifall man kan bromsa i vissa saker.

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej vännen!
Håller helt med dig att det bara går runt, runt. Hinner knappt sova för det är dags att jobba igen. Men som tur är så hinner man tänka på sina bloggvänner då och så.
Ha det gott:)

Katarina sa...

Du är inte ensam om att livet är en rundgång. Men det är väl egentligen så livet ska vara också. Kul med nya erfarenheter. Aldrig helt fel att testa nya saker. Önskar dig en trivsam helg. Kram Katarina :O)

Englagård sa...

Jo livet är ju så, i perioder händer allt och tiden flyger fram. Men vi väntar tålmodigt(hmm..) tills du har tid med oss:)

Tur att du andas emellanåt i alla fall. Ha det riktigt bra

kram Karina