lördag 16 oktober 2010

Hej goa vänner...


och alla ni andra ;P
Vill passa på att önska er en bra dag och tacka för att ni tog er tid att titta in.
Hoppas att ni har det bra allihopa. Kram.

ps, ofta så tvekar man på saker och ting,
vänder funderingarna ut och in. En ganska så nyfunnen vän (min goa väninnas kärlek) har ett urskönt underbart favoritcitat:


"Vad skulle kunna hända"...


Ganska så tänkvärt eller hur? asg*
Så, nästa gång du tvekar över nåt, ställ frågan till dig själv och fundera på "vad som skulle kunna hända". Kanske blir svaret lättare att hitta, kanske inte.

6 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Fniss ja den meningen skall jag ha kvar i huvudet och ställa mig själv när det behövs.
Kramar:)

Vendela sa...

Det är nog ett passande citat för mig som allt som oftast tenderar ha katastroftankar ;-)

Förresten - apropå bilden - har ni varit på Pettson-gården i Julita?? Tycker det ser ut som att bilden är därifrån.

Kram kram

Therese sa...

Ha ha ja så brukar jag tänka , vad är det värsta som kan hända å så kastar jag mig in i en massa konstigheter *ler* Stor kram till dig å de dina <3

Therese - Femstjärnigt sa...

Så ska man absolut tänka! Mycket bra citat!
Ha en underbar söndagskväll vännen.
Kramar

Englagård sa...

Vad skulle kunna hända? Tja, vad som helst antagligen;) Det är bara att hoppa rakt ut i äventyret med båda fötterna.
Säger hon som tog barn och bohag och flyttade 90 mil med löfte om tillfälligt jobb och bostad.
Hur det gick? Bara bra, har aldrig ångrat en sekund:)

kram Karina

Vendela sa...

Tittar in och lämnar en kram till min goa vän :-)

Du är väl också inbäddad i ett vackert snölandskap nu gissar jag??

KRam <3