lördag 2 oktober 2010

Nu är det helg...jobbarhelg.
Jag vill önska er alla en dag. Kram

8 kommentarer:

Vendela sa...

Kram på dig :-)

Netten sa...

Hoppas att du får en lugn arbetshelg och att det snart blir ledighet.....
Stor kram på dig vännen

Theres sa...

Hoppas du får en bra jobbarhelg och förlåt för att jag är så dålig på att kommentera inne hos dig just nu. Men, ja det är lite mycket nu...
Kramar

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas att helgen har varit någorlunda lugn i jobbväg.
Hos mig var det snudd på kaos fick valla omkring själv i fyra timmar och försöka att lugna alla oroliga själar som jag skall vårda. Men tillslut så kom en stackare med andan i halsen och det gick väl rätt hyfsat till slut.
Du har något att hämta inne hos mig om du vill.
Kramar:)

Englagård sa...

Hoppas din jobbarhelg inte blev allt för tung. Här var helgen rätt så lugn förutom stadsresan då. Men i år slapp jag gå på marknaden, mitt knä går inte att stödja på för tillfället.

kram Karina

Vendela sa...

Gokväll vännen! Har du sett att Ulrika dragit igång Rensa-i-röran-projektet igen? Startdatum måndag 11/10 - du är väl med?? Jag ska vara med iaf, innan jag drunknar i mina gömda röror härhemma *skratt*

Natti natti - kram <3

Therese sa...

Tittar in å lämnar en kram! Och hoppas våra vägar snart ska korsas igen...

Vendela sa...

Hej! Ja det har du rätt i; rensning är ett evigt projekt - men för min del är Rensa-i-röran-utmaningen som en spark i baken på mig, och så blir jag inspirerad av de andra :-)

Idag ska jag rensa ut Olivias urvuxna kläder och skor, och på eftermiddagen när hon slutat förskolan drar vi till Ikea en sväng. Ska bl a provligga lite sängar ;-)

Massa kramar <3