onsdag 6 oktober 2010


Tusan vad dagarna rinner iväg....
Kommer snart tillbaka, kram så länge.

13 kommentarer:

Therese sa...

Men fy så otäckt, massa krya på kramar till storebror bus från oss!!! Å husen är det ingen panik med... Vore skoj om du/ni ville kika förbi någon tors-sön framöver så Luran få bjuda på lite spindeltårta :-D Kram kram <3

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad har hänt med storebror bus?
blir orolig när jag tjuvläser Therese kommentar.
Det var nog fullmånen som gjorde allt galet i helgen på våra jobb, det brukar faktiskt bli lite mera stirrigt när fullmånen lyser.
Kramar:)

Vendela sa...

Kram kram vännen <3

Therese sa...

Jah nu förstår jag ingenting av de tidigare kommentarerna! Hoppas det inte är något allvarligt!
Massa massa kramar

Therese sa...

Ha det fint påjobbet, själv laddar jag pejl och fixar inför morgondagen då jag å bus ska ut å göra livet surt för älgarna i ytterligare en vecka :-D Håll tummarna för oss <3 Kram

Therese sa...

Men stackare! Vilken chock det måste ha blivit för dig,obehaglig upplevelse!!! Skönt att han mår bra igen!
Hoppas du får en fin helg
Kram

Unknown sa...

Ville bara önska dig en trevlig helg
Kram Lotta

Vendela sa...

Tittar in och lämnar en godmorgon-kram så här på veckans första dag...saknar dig här på bloggen...

Kram kram <3

Petra sa...

Hej!

Vad skoj att du vill vara med och tävla.

Englagård sa...

Hej, tittar bara in för att lämna en hälsning. Du kommer väl ihåg att andas nu när dagarna flyger iväg;)

Ha det bra
kram Karina

Petra sa...

Önskar dig en bra onsdag.

Kram

Therese sa...

Nu saaaaaaaaaaaknar jag dig :-)
Har just beställt en Labandocka till Luran, för sedan hon såg lillebror Bus docka har hon inte tjatat om annat :-) Kramis <3

Tess sa...

Skönt att höra ifrån dig!
Snöflingor??? Åh vad härligt! Vad avis jag blir nu!
Hoppas allt är bra med dig trots "sprattet".
Kramar