torsdag 26 februari 2009

Jobb

Jag ska passa på att smita från mina studier för en dag.


De sista 6 månaderna har jag varit tjänstledig från mitt jobb. Jag gav upp mitt projekt att jobba halvtid, plugga heltid, åka buss fyra timmar om dan kombinera detta med att vara tvåbarnsmamma, sambo och dessutom ha ett socialt liv samt ett fungerande hem. Det höll i över två år men en dag så tog det bara stopp. Konstigt va?
Eftersom jag ibland har lite väl höga ambitioner så satsade jag till 100% på skolan och familjen istället.
Men som sagt, imorgon ska jag in och jobba och det känns riktigt skoj.
Hoppas ni alla får en bra dag. Kram

9 kommentarer:

Mia sa...

Ahaa, jag är inte ensam om att önska fler timmar på dygnet? Skönt att höra...

Hoppas du får en toppendag på jobbet i alla fall!
Kram Mia

Marie//Tekla Maräng sa...

Älskade vän, höll du på så i två år!?
Hoppas att du får en skön dag på jobbet och en härlig kväll med ungar och sambo.
Ha det bäst Marie:)

strömmas sida sa...

Du har min fulla beundran för allt du fixar med pluggandet, barn, hem och allt annat du gör *ros*.
Har du länge kvar med pluggeriet?

Ja, jag skrattade också gott åt ungdomarnas tänk. Dom skulle bara veta :-))).

Har skrivit LITE om mina äventyr nu i bloggen *fnissar*.

Önskar dig en bra dag på jobbet.

Nattkram
strömma

Therese sa...

Men vännen - i två år?! Att du inte totalt gick in i väggen... Hoppas iaf att du får en fin arbetsdag, för nu när det är ett tag sedan du jobbade antar jag att du längtar lite :-)

Kram kram

Netten sa...

Hej gumman!!!!
Jag vart trött av att bara läsa hur du hållit på....
Hoppas att du förstår varför jag tjatar på dig om att ta det lugnt,jag är rädd om min Camilla...finns bara en av dig:O)
Hoppas att jobbardagen vart bra och en stor kram på dig...

Anonym sa...

Tänk att du orkade hålla ett så högt tempo i två år...jag gjorde ungefär samma sak men fick magsår efter ett och ett halvt år...inte förrän doktorn rabblade mitt dagsschema hörde jag hur vansinnigt det egentligen var...hmmm!
Tur att du insåg att det inte gick ihop sig...i tid!
Önskar dig en skön stund på jobbet och en rackans härlig helg!
Kramar,
Bella

MOONLOVER´S sa...

hallå
ni får ha en trevlig helg iallafall. kram

strömmas sida sa...

Hej latfia *retas*.

Du tycker inte synd om mig då att jag ska till ikea *skrattar*.

Nä, det har sällan suttit fast för mig och gör det inte nu heller...om jag känner för det. Men ändå är det ju inte på samma sätt nu som när man var tvärung. Man är mer kräsen om det som är roligt och ibland roas man av nästan ingenting.

Jag tänkte på dig och pluggandet ikväll när jag såg ambulansen här utanför.

fredagskram
strömma

Maria sa...

OJ, hur gick det att få ihop det livet?? Tur att du saktade ner lite...alldeles nog att hinna plugga 100%