måndag 16 augusti 2010

Ditt och datt...


Om 5 dagar, då ni ska ni få se en brud som har bråttom till skogen...husse med för den delen.Undrar bara om man får se dom nåt framöver, fniss.

Kan bara konstatera att sommaren har susat förbi. I morse vaknade vi till den första frosten. Vissa fick skrapa bilrutorna i morse. Fy sjutton vad den här sommaren flög iväg. Som tur är så är jag ändå en som tycker om hösten så det känns ju ganska så okej ändå.
På måndag börjar Busarna skolan.Tänk att lillebror redan ska börja första klass. Som sagt, det går undan. Var är nödstoppen, nån som vet?

Idag var jag in till stan på ett mindre trevligt besök. Jag var in till käk-kirurgen och nu sitter jag här med ont i munnen och en massa stygn som sticks. Men tänk ändå, vad bra man har det som får hjälp när det behövs. I hela mitt liv har jag haft en enorm tandläkarskräck men den har äntligen gått till sig tack vare en underbar tandläkare. Såna som han växer knappast på träd och jag är överlycklig över att jag hamnade just där.

Datatid är inte nåt högprioriterat just nu som ni kanske märker men till er alla som ändå tittar in till mig så vill jag bara säga tack och stor kram. Ni är värdefulla!

4 kommentarer:

Tess sa...

Hittar du någon stopp knapp någonstans så skulle jag också behöva få veta vart den sitter :)
Kramar

Anne sa...

Men din stackare som var tvungen att bli op hos tandis! Usch usch, men så skönt att det gick bra i alla fall!
FROST redan??? Hur långt upp i landet bor du? Här höll jag på att få värmespunk igår! Svetten rann av mig och det var så kvavt att jag och tjejerna hoppade in i bilen och bara planlöst körde runt för att få sitta en stund med AC på! Ok inte så miljösmart men Maja fick sova lugnt en halvtime i alla fall.
Mycket stilig kort på vovve, så stor hon blivit. Hon var ju nyss en liten skruttvalp :)
Hoppas att du får en fin dag och att såret läker som det ska, KRAM

Therese sa...

Här räknar vi också ned, även om vi så smått "tjuvstartat" :-) Ska ut i veckan jag tänkte jag å kobinera hallon å älgspan *ler*
Å inte är det i timrå utan i Ö-vik den 30 okt, då vi har uppehåll. För jakten är HELIG. Amen

Linda sa...

Fy för tandläkaren, ett onödigt ont, men som du säger det är ju jättebra att dom finns. Jag borde ha bokat en tid för länge sedan men drar på det in i det längsta:(

Nu var det verkligen jättelånge sedan jag var här inne o läste:( Hoppas allt är bra med er, måste se till os ses något framöver, Kramkram