fredag 24 april 2009

Fredag



Vill önska er alla en riktigt bra helg i det fina vårvädret. Kram

11 kommentarer:

Therese sa...

Detsammma vännen!!! Sitter på jobbet och väntar på att min dators ärendehanteringsprogram ska fungera - datakillarna jobbar på det... men utan det är det inte mycket jag kan göra för tillfället... Borde kanske ta en friskvårdstimme... Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Halloj vännen!
Det låter som att ni också har en härlig vårdag som ni kan njuta utav.
Här lyser solen och det blåser lite.
ska snart ut på en hundpromenad med kameran i högsta hugg.
Trevlig helg på er.
Kram:)

Netten sa...

Trevlig helg på dig oxå min vän,hoppas att det blir en lugn jobbarhelg.....
Kramar om dig

strömmas sida sa...

Hoppas du inte bara ska jobba i helgen utan att du får lite njuttid också.

kram
strömma

hem ljuva hem- helena sa...

Trevlig helg till dig också!!
Kram Helena

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

En trevlig och mysig helg önskar jag dig också! Hoppas du får lite tid att njuta också!
kram vännen!
nina

Therese sa...

Ja du det kallar jag morsdagspresent!!! Lilla bus häslar till sina namne, ocj önsakr trevlig kväll! :-O

Vendela sa...

Hej! hoppas allt är bra med dig??

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kära dator *skratt* - har varit tråkigt att inte kunna kika in hos er alla bloggvänner...

Soliga kramar till dig!

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att du har en fin helg.
Kram Lallis

Therese sa...

Bus är exemplarisk! Måste brås på sin namne ;-) Helt otrolig, säger till när han ska ut och sover om nätterna - tackar för det! Hoppas din vecka börjar bra!

Kramar i stora lass!

Speja sa...

Det är visserligen måndag idag men jag önskar dig en fin dag i alla fall;)