torsdag 23 april 2009

Torsdag



Jag erkänner starkt på alla sätt och vis att jag lyser med min frånvaro...
Just nu har jag praktik, fullt upp som vanligt men roligt. Dessutom så har inte rätta skrivarlusten infunnit sig, kanske tog slut på både tänk och skrivförmåga efter c-uppsatsen, hi,hi. Men jag får nog stinget tillbaka snart :)

Naturen är lite underlig ibland...den här hemska varelsen (beror förstås på hur fantasin tolkar den) fanns att beskåda en dag då vi var ute på turne. Skriket kan nog slänga sig i väggen!



Över till dagens hemskhet...städning. Tog mig en välförtjänt paus för att snabb bloggrunda så nu ska jag fortsätta att dansa med skurkäppen. Kram till er alla.

4 kommentarer:

Nina sa...

Haha, klockrent! Va ju tvungen att skratta för mig själv så jag läste din kommentar =) Du är för härlig!
Nej ingen kolik, han va nog bara enormt övertrött tror jag!

Här äre läxa för hela slanten. Måste säga att dom har mycket läxor för att gå i ettan!

Soliga kramar till dig!

Therese sa...

Vilken bild!!! Du har öga för naturens kvickheter du. Stor kram vännen!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Skön bild!
Är inte heller så flitig just nu.
Trevlig helg!
Kram
nina

Tesstamente sa...

Men hjälp, vilket kusligt väsen! Gulp!!