fredag 3 april 2009

Ledig :)



Återigen fredag.
Idag är lillebror och jag hemma och är lediga, ganska skönt faktiskt.
Städning, bus och pimpeltävling står det på dagens schema.
Vi har ordnat en liten pimpeltävling ikväll för barnen på fritidsgården, dessutom så ska vi grilla korv och göra ett och annat hyss.

Vill tacka alla er som skrivit så fina kommentarer i mitt förra inlägg, det värmer jättemycket. Jag har aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att man kunde hitta så många fina vänner genom att bara sitta vid en dator och ett tangentbord *fniss*. Ni är bäst. Kram på er!

16 kommentarer:

Ingela la la sa...

Tack för din gulliga kommentar! Du ska veta att jag är lika glad att ha hittat hit =)
Vilken härlig dag ni verkar ha framför er!

Tack för att vi fick följa med in till ditt rum i ditt förra inlägg. Klart att det sker mirakel. Jag är glad att det gick så bra för Er. Du har riktigt goa kämpargossar du.

Kram Ingela

strömmas sida sa...

Vad skönt att ni är lediga idag.
Njut och bara känn att du är kanonbra som har kämpat dig hit till lite ledighet också.
Hoppas det nappar som bara attans för er och att vädret är bra.

Fredagskram ifrån stan

strömma

Kristina "Kia Svanberg" sa...

Låter som om ni kommer få en mysig dag och kväll!
Sköt om er! Kram kram

Speja sa...

Låter som en härlig dag! Ha det fint.

Nina sa...

Men så mysigt!
Här regnar det =( Har varit ute på promenad men nu är jag verkligen sjöblöt =( Mindre kul!
Är ju illa tvungen att gå minst en promenad om dagen. Tycker ju inte direkt om min kropp nu =( Ett x antal kilo fett för mycket finns det! *Grrr*

Nej nu ska jag ta och hoppa i duschen för jag är bjuden på lunch hos en kär kompis som fick barn 3 v före mig!

Ha en underbar dag!

Kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så mysig dag ni har framför er. Pimpell tävling, så mysigt. Tack för att vi fått kliva in i ditt innersta rum med dina fina pojkar. Visst sker det mirakel.
Håller som bäst på att skrämma iväg mina bacillusker.
Kram:)

sanna sa...

Låter som en underbar dag och vad skönt att ni får en ledig dag det behöver man ibland.. Har haft en fin dag med minstingen också..

Nu hoppas jag att du får en underbar helg vännen med din familj..

Säger desamma tack för att du delade med dig om något så djupt..

Kramar om dig

Mamma Melissa sa...

Kan bara instämma! Inte hade man en blekaste aning om vilka goda människor det finns på nätet!:.))

Tack för att du är en av dem!:.))

Therese sa...

Wow så kul, du/ni engagerar er verkligen och fixar kul saker för barnen/ungdommen - hoppas ni får uppskattning av andra föräldrar...

Önskar en riktigt skön helg!

Kram kram

Gårdsromantik sa...

Vilkenhärlig dag!

Så söta små grabbar - så bra att allt gått bra.

Kram Maud

Bella sa...

Låter som du och sonen har riktig kvalitetstid...och då hann du även städa...och det är verkligen så rätt att ta sig tid för barnen...tiden går så fort och de växer så det knakar...just nu är är maken och jag själva för barnen har sina egna liv mer och mer...konstig känsla...man vänjer sig nog!
Vill önska en underbar helg!
Kram,
Bella

MOONLOVER´S sa...

hallå
oj så jag missat här, jag har varit lite off i blogg världen en tid, men fick ni oxå prematurbarn eller var det något annat som hände? fy jag har oxå liknande bilder på mina barn,men här var det bara älstingen som hade svårt ibörjan. ha det så bra och trevlig "regnhelg=(" kram

Petra sa...

Hej! Va mysigt med en pimpel tävling åt barnen . Kramar

Linneagården sa...

Hej C!
Härligt att vara ledig!! Jag uppskattar den lediga tiden mera nu, eftersom jag börjat jobba 85% efter många år hemma....
Vad mysigt med en pimpeltävling på kvällen. Hoppas Ni hade kul!
Så du var & fyndade idag? Jag var dit senare & pratade mé C. Visst är det rätt bra saker där?

Så söta bilder på dina barn som bebisar. Man känner en speciell känsla. Så liten har var, gulleplutten,

Ha en trevlig kväll. Kramis /madelene

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul det låter med pimpeltävling:)
Kram Lallis

Annika sa...

Hej vännen:)
Tack för att du lämnat spår inne hos mig, det värmer. Ser att jag missat mycket hos dig:( Det känns mer inspirerande nu att vara här ute, kanske har det med årstiden som gjort att jag inte haft lust att vara ute i bloggvärlden ( väntar på vår blommor och bin, men det bara snöar och snöar)
Så fina bilder du delar med oss på dina underverk/mirakel:)Härligt att det gått så bra.
Hoppas du har en riktigt skön helg, nu efter allt slit med tentan.
Många kramar.
Annika