måndag 14 september 2009

Dumma dator

eller så är det jag som är dum!!!
Någonting har hänt med min dator, det går inte att bifoga varken bilder eller dokument. Någon som har ett vettigt tips vad som kan ha gått galet???

Hoppas att ni alla har det bra i det fina höstvädret. Här har det verkligen varit en kanondag vädermässigt. Färgerna är otroliga och det är riktigt mysigt att vara ute i skogen nu. I helgen var vi ute och plockade både lingon och trattkantareller. Synd att jag inte kan visa er några härliga höstbilder från våra utflykter, men dom kommer nog sen skulle jag tro.
Imorgon ska jag iväg och extraknäcka lite på en ort där några av mina bloggkamrater bor,gissa var ? Kanske så ses vi eller kanske inte. Det märks nog.

Ha en bra dag alla besökare. Kram på er.

9 kommentarer:

Nina sa...

Heeej =)

Jo nu är det bättre med mig/oss. Ingen feber! Bara snorig och små hostar! Så snart är man fit for fight igen!
Imorron har jag föräldraträff mellan 12-14 men sen är vi hemma! Så om du får trist så kan du ju komma förbi!
Vilken himla tur att du klarat dig från förkylningen!!

Kramar!

Therese sa...

Tack för titten goa du, du förgyllde min kväll ska du veta! Kraaaaaaam

MOONLOVER´S sa...

Hejsan hej
Ja jag vet då inte vad man ska göra=) är rätt dum på datorer=)
Ha det gott.
Kram

Nina sa...

Så kul att du tittade förbi idag! Synd bara att vi inte hann surra så länge. fast nästa gång du kommer till Dorotea för att jobba så ska jag bjuda dig på fika =)
Nu har du ju mitt mobilnr oxå! Så det är bara att du hör av dig!

Kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Aha du skulle till Dorotea!
Nä jag är inte så bra tekniskt när det gäller datorer.
Det lät skönt med lingon röda tuvor i skogen.
Ha det gott, kramar Marie:)

Therese sa...

Ja, dumma datorn - nu saknar jag dig å ett inlägg... Har ju blivit mamma bus beroende ;-) Kram

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Hm... datorkrångel är inte min starkaste sida... men när det handlar om krångel med blogg (lägga in bilder i inlägg osv) då handlar det oftast om själva bloggsystemet och inte ens egen dator... om det kan vara någon tröst;.))

Tack snälla för kommentarerna inne hos mig också!:.))

Therese sa...

Hoppas det gått bra att arbeta, tittar in för att lämna en kram å en önskan om trevlig helg!

Therese sa...

Hi,hi då tar jag dig på orden, för kunnigare än du får jag väl leta efter nu med din nya utb i bagaget å allt - sjukvårdspersonalens ordination säger jag bara när jag ber magnus köpa ut mer öl ;-) Skickar en stor varm kram till en fin vän där borta i byhålan! KRAM