fredag 18 september 2009

Nu blir det nog paus...

Det är ju inget skoj att skriva inlägg när man inte kan visa några fina bilder också...Därför så ska jag roa mig med att titta i era fina bloggar tills det har blivit någon ordning på våra dator.

Här både blåser det och regnar idag. Ett perfekt väder för att stanna inomhus och försöka att få någonting gjort. Lite trist för alla jägare som sitter ute i skogen i hopp om att få se en stor präktig älg. Men men...det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;P

Önskar er alla en trevlig helg. Kram

19 kommentarer:

Netten sa...

Puss och Kram på dig vännen min och önskar er en riktigt trevlig helg,Peter vet jag ju var han är...men ni andra:O)

Nina sa...

Ja det finns så mycket fint där. Önskar man hade råd att köpa mer saker! Men man får köpa lite då och då istället!

ja jag hopaps trean är lika bra som ettan och tvåan.
ja detta dåliga samvete =( Det får jag ofta! Men ikväll ska jag & Melvin ha fredags mys! Och imorron blire ju bio och annat skoj! Så denna helg får han lite mys tid med mig! Känner att även jag behöver det!

Önskar dig en fin helg! Och jag hoppas du får någon ordning på dina bilder och datorn!

Kramelikran!

Ingela la la sa...

Ja, det är trist utan bilder.. det tycker jag med, känns lite tomt när man skriver då..

Önskar dig en trevlig helg!

Kram

strömmas sida sa...

Vad himlans trist för dig med datorn.
Man inser inte hur beroende man är av den förräns nåt trilskas med den.

Hoppas du får en bra helg

strömma

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja tänk vad man har blivit beroende utav att kunna visa bilder. du är så välkommen att titta in hos mig men det vet du redan.
Trevlig helg Marie:)
Blir det något älgkött till er? Hoppas det.

karin sa...

Jag tycker också att det blir roligare med bilder i bloggen.
Men du kommer väl igen snart, med bilder?
Den som väntar på något gott....
Ha det bra i finvere.
K.

Therese sa...

Hade också en liten fixardag i går, passade på då svärmor passade mitt lilla yrväder, attans så effektiv man blir då. Skickar enstor kram till dig och killarna Bus. Kram kram

Vendela sa...

Tittar in och hoppas att helgen varit bra och att den nya veckan börjat bra? Hoppas du får ordning på datorn snart!

Massor av kramar

Vendela sa...

Tittar in och hoppas att helgen varit bra och att den nya veckan börjat bra? Hoppas du får ordning på datorn snart!

Massor av kramar

Therese sa...

Tittar in och lämnar en STOR kram till dig, hoppas allt är bra! Kram

Nina sa...

Kollar in och skickar en kram till dig! Jag hoppas verkligen att du får ordning på datorn snart! Saknar dina inlägg ju!
Här regnar det idag. Grått och trist! Men ska upp till Malin och hälsa på en sväng snart! Måste bara göra lite sysslor här hemma först!

Många kramar till dig vännen!

Ingela la la sa...

Jag vet att det inte var så kul på min blogg idag men vad gör man inte. Tack för dina ord.
Kram

Musicmama sa...

hej du har nåt att hämta hos mig...
Kramiz

Nina sa...

Roligt att du tittade in hos oss =)
Nu saknar jag ju dina inlägg =(
Hoppas du får en fin helg!
Vi far till stugan imorron. Ska göra vinter. Städa iordning och ta hem mat och sånt!

Många kramar!

Marie//Tekla Maräng sa...

Halloj.
Om du vill så har jag en utmaning till dig så behöver du inga foton.
Trevlig helg Kramar Marie:)

Therese sa...

Kanin?! Där hängde jag inte med... Men skönt med ett litet livstecken från dig käre vän, hoppas innerligt att jobbandet går bra å att vi snart ses igen! Idag står lite pyssel på schemat här hemma, städningen borde prioriteras, men jag har satt på skygglapparna å går med tofflor för att slippa gruset på golvet *fniss* KRAM!

Therese sa...

tjingeling goa du! Här öser verkligen regnet nerr så det blir en boa dag idag, tänkte fixa lilltoan uppe och ge den en liten makeover, lagomt projekt en dag som denna... Hoppas du/ni har det bra, skickar massor med kramar och vet du, idag är Luran oskiljaktig med sin krambjörn, det var verkligen en poppis present!!! Kram

Therese sa...

Tjingeling goa du! Så du hade pappa och storebror bus ute på fågeljakt, brukar ju inte fungera då det blåser så jag är allt lite impad! Hoppas annars att allt är bra, och jag förstår din abstinens efter fungerande dator, min börjar bli allt för seg för att jag ska gilla den :-( Morr! Kram

Therese sa...

Åhh, fyller han år i morgon?! Skickar ett stort gäng kramar redan nu från mig och framförallt svea i så fall!!!! Hon gillade ju honom ;-) Hi,hi. Och du läste rätt mellan raderna, mamma åkte in akut i går för en minneslucka7borfall, troligtvis en tia atack.. så läskit det var å så många tankar som han ramla genom skallen, men nu är hon ok, väntar på remiss för skiktröntgen och UL, men jisses det är sådana här stunder man isner hur mycket man byggt upp kring henne, mamma är mitt allt som jag talar med flera ggr varje dag... Därav städivern, när jag grubblar elelr har mycket då tokstädar jag, lite kosntig är jag allt. Men jag skulle nog behöva en paj dator för att få färgen på den där förbenade brevlådan... Hi,hi. stor kram vännen, och hoppas vi snart ses!