fredag 25 juni 2010

Midsommar

En riktigt trevlig midsommar...

önskar vi er alla. Kram

7 kommentarer:

Musicmama sa...

tack desamma Kramar till er - Vilken fin kruka =)

Vendela sa...

sVilken fin kruka med underbara sommarblommor i, och vilken fin midsommartårta :-) Är det du som ligger bakom mästerverket?

Ja min helg har varit så bra den kan bli. Igår var jag, sambon och dottern bara här hemma. Vi grillade och åt gott, och vi var på midsommarfirande med dans runt stången (bara det att det var kring 1000 pers där så det blev inte så mycket till dans,men vi fick ju se stången iaf), sedan var vi bara härhemma och satt ute i det fina vädret (regnade ingenting, konstig midsommar!?) och mös. Dottern lekte med en kompis. Idag har vi varit till svärföräldrarna och blivit bjudna på grillat igen - gott!

Det här är nog den bästa midsommaren på länge som jag kan komma ihåg :-)

Hoppas du haft det bra också vännen....

Många kramar <3

Netten sa...

somblerHej vännen!!!
Nu är ju midsommar helgen snart förbi,så jag får välan hoppas att NI haft det trevligt!!!!
Vi har haft det bra,även om det inte varit världens bästa väder(dock har vi haft bättre än ni,fått rapporter från u-Fors).
Är nu hemma och det är faktiskt ganska skönt,fullt hus med barn,hann väv vara hemma 10 minuter innan telefonen började gå vra,:O)
ha det så gott så hörs vi på telefon.
KRAM

Nina sa...

God kväll =)
Jamen visst tusan är det trist att det ska blåsa så förbaskar mycket! Det enda positiva är ju att myggen blåser bort =p
Men jag vill så gärna ha sol och värma. Vill kunna fylla upp badpoolen och låta Sam plaska lite. Men vädret säger NEJ!
Grrr! Men håller tummarna på att det vänder snart!

Har ni några roliga semesterplaner?
Kramar!

Linda sa...

Ja vi har 1000 saker att göra så vi har liksom inget val, en dag vid poolen låter absolut mer lockande:)
Jag har anmält Oscar till golfskola den här veckan så jag ska bort o lämna av honom vid 13 också.
Hoppas ni får en bra dag på badet, vädret är ju helt kanon iaf.
Vi sitter dock inne då vi har så mycket träd o skit nära huset så är det mygg till förbannelse, är snart villig att betala 5000 för en sådan myggdödare på lantmanna:)
Kram

Trollmor sa...

Hoppas att ni fick en fin midsommar.
Ler åt ert Camp Bus. Mys på hög nivå :-)
Kram kram, Trollmor

T sa...

Åhh heeeej!

Det var länge sen. Blev glad när jag läste dina kommentarer. :)

Den där krukan är så jäkla fin alltså!

Vilken tårta!

Stor kram!