torsdag 1 juli 2010

Okej vänner...

Jag erkänner att jag är lite lat vad gäller att skriva inlägg just nu.
Tittar dock in till er flera gånger om dan.

Här är de fortfarande semester som gäller.
Det varma vädret har dock inte riktigt visat av sig än. Tänkte som så att om jag tog tidig semester så skulle det nog bli kanonväder till er andra som börjar lite senare, bra va?! :P

Lillebror fixar en snöboll av haglet som kom häromdan.

Men trots vädret så har vi det bra. Vi har varit hemma, det är mest kompisar som hägrar för Busarna. Storebror tog en egen semestertripp på några dagar då han följde med en kompis hem till honom. Bad, bus och lek är vad som står på schemat varje dag.


Här är Busarna ute och ror med mammas lill-kusin. En toppendag i stugan både för två och fyrbenta filurer.

Hoppas att ni andra får en mysig dag. Kram till er.

6 kommentarer:

Netten sa...

Vilket hagel:O)
Ja det verkar som ni vädret till trots ändå njuter av att vara lediga och tillsammans!
Ha det så gott,njut,ta en bra bok och sitt stilla på din härliga altan i en skön stol och dröm dig bort ett tag:O)
Kramen till dig och Du vet att jag ALLTID finns!

Therese sa...

Hej vännen! Såååå jag hade velat träffa dig idag, men håller nu istället tummarna att allt vill sig å att vi ses till veckan. Sista bilden på barnen som ror är underbar <3 Kram

Trollmor sa...

Vilka kontraster, hagelkorn och båttur i en solglittrande sjö :-)
Det sistnämda ser så härligt ut.
Hoppas att du har det bra.
Kram Trollmor

Therese sa...

Hej! Tittar in å önskar er en trevlig helg, bada på, nu drar vi på picknick! KRAAAM

Marie//Tekla Maräng sa...

Hagel?! Ja jäklar.
Här är det så varmt så jag rinner bort skulle gladeligen om jag bara kunde dela med mig av både sol och värme till er.
Klart du inte ska blogga så mycket när du äntligen har semester.
Njut vännen av att bara vara.
Kramar:)

Ps Den riktiga sommar bilden har du levererat med ungarna i båten. Underbart!

T sa...

Hej. Återkommer imorgon men ville bara säga att klart du får länka. Det behöver du inte ens fråga om!!!! :)

Vi väntar gäster alldeles strax! Återkommer!

Kram.