söndag 11 juli 2010

Inte riktigt på hugget för att sitta vid datorn men...
Hej på er allihopa!

Så har det lagts ännu en Dunder till handlingarna. Jag har dock inte varit ut på nåt kalas i helgen så jag känner mig ganska så pigg jämförelsevis mot många andra skulle jag tro.

Jag har haft ett antal små och lite större krumelurer inneboende några dagar och det blev helt plötsligt väldigt tyst när siste kotten åkte. Det är alltid ett pussel att få ihop sjusovare/nattsuddare med dom som är piggelin på morgonen och trött på kvällen, fniss ;P


Byrån som vi köpte var lite större än jag hade trott, ivrig som jag var så tänkte jag inte riktigt på det utan fick så bråttom att hinna fynda så jag glömde rent av att kolla måttet som visade sig vara 160 cm, skratt.

Men...

Det fick flytta in i vardagsrummet istället och jag är riktigt nöjd. En stor spegel och två sängbord fick också följa med hem. Vilket fynd! Tack vare snälla goa sambon som åkte tur och retur och hämtade möblerna så är jag numera ägare till något jag länge trånat efter, fniss.


Ha det gott allihopa. Kram

1 kommentar:

Musicmama sa...

synd att du inte kom med oss å "dundra" men de går fler tåg... Du verkar ha haft de rätt bra ändå å jag hoppas att du njuter nu den sista tiden av din semester (för har jag inte räknat fel så har du väl lite kvar)Kram på dig =) från mig längre ner i byn...