måndag 12 juli 2010



Ha en bra dag alla mina goa vänner. Kram

3 kommentarer:

Edvinsmamma - Nybliven tvåbarnsmamma ♥ sa...

Ja, idag har det verkligen varit varmt...vi har mest spenderat dagen inne, har inte gått att vara ute med Tore i denna värme. Men man ska kanske inte klaga?

Och jag håller tummarna för fint väder imorgon så ni kan få en liten badtur då istället :)

Kram kram

Therese sa...

Hi hi så sant så sant, även om jag varit väldigt frånvarande från min dator.... Går ju inte sitta inne i detta topp väder! Har varit på Höglandsdagen idag å njutit :-) Har inte hört något från Vendela, å inte sett henne heller, men hoppas få träffa både henne å dig inom en snar framtid <3 KRAM

Nina sa...

Tjingeling!

Träffade A-L idag! Tror dom skulle till Junsele djurpark på torsdag om jag inte missminner mig!
Men undra hur onsdagen ser ut?
Har akupunktur halv tre. Men annars är jag fri hela dagen. Ska höra med A-L på fejjan!

Hoppas ni har det bra i värmen och att det blir en dejt i veckan!

Kramar!