torsdag 8 juli 2010

Bloggträff



Det blev en skojig dag ute på badet. På dagens schema stod bloggträff med några härliga tjejer, deras barn och "gubbar" (förlåt uttrycket ;P ). Mamma Russin, Edvins mamma och Familjen i Upp och nervända huset. Tyvärr hade Lurans fått förhinder, synd för det hade ju varit skoj att träffa dom med.
Det var iallafall ett trevligt gäng, små som stora :O) Tack alla ni för en trevlig dag. Kram
Ikväll börjar Dunder och då ska jag och storebror ut på äventyr. Spännande för en 11 åring.
Må så gott alla besökare. Kram

3 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Låter kul :)
Håkan

Linda sa...

Tack för i dag, riktigt kul att träffas, timmarna flög iväg, det var ett gäng trötta barn vi hade med oss hem. Vi hörs någe, nu har jag ju ditt nummer också, messar dig någon dag så du får mitt, kram

Mamma Russin sa...

hej hej..

nu har jag "släppt" in dig hos mig, hihi..

det var roligt att träffas häromdagen som linda skriv här över så gick tiden alldeles för fort bara, hihi..

hoppas ni mår fint, kramkram