torsdag 8 juli 2010

Bör ej läsas ;P


Vettiga människor ligger under täcket och sover den här tiden, jag skulle också behöva det men det misslyckades totalt.
ARG ARG ARG till och med riktigt J-vla ARG. Det är precis just så som jag känner mig just nu. Hoppas för guds skull att ingen som läser det här tror att det är min lilla familj som har förvandlat mig till en skogstokig geting som gått till anfallsposition. Nej, dom är helt oskyldiga alla tre och sover sött i sina sängar.

Jag är riktigt heligt förb* över nåt helt annat och jag brukar inte skriva om såna energidödande faktorer i bloggen men eftersom ingen läser detta inlägg så vet jag att jag i godan ro kan skriva...Jag är ARG, så det så. Med tanke på att jag dessutom är riktigt kass på att säga ifrån så måste jag ändå säga att det var riktigt skönt att iaf få skriva orden...ARG!!!

Imorgon väntar dock en jättespännande dag. Då är det bloggträff. Mer om det senare.

01,32 nu ska jag sova :O) så att jag blir snäll och glad till imorgon.
Kram till dig som trotsade och ändå tjuvläste mitt arg-inlägg. ;O)

5 kommentarer:

Mia sa...

Ooops... råkade visst läsa. Hoppas du vaknat upp pigg och glad igen idag. Bloggträffar är så kul så det blir säkert toppen!

Kram Mia

Netten sa...

JAG lästea och insåg av inlägget och att jag känner dig så bra som jag gör att NU är DU riktigt arg eftersom DU tom skriver om det i bloggen!!!
Säger bara att DU kan lyfta luren och ringa,du vet att JAG finns!!!!!!!
Kramen och lite styrka kommer från Edinge

Anne sa...

Oj oj oj....men det bästa är att släppa ut all ilska!
Hoppas att det känns lite bättre nu och att du får en fin dag!
Styrkekram

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja det var ovanligt och att du t o m skriver om det tycker jag är bra, för ut ska det!
Hoppas nu att dagen gör dig glad och lycklig på din bloggträff och givetvis med din familj.
Kramar:)

Musicmama sa...

jag läste inte men tänkte bara säga i allmänhet hur viktigt de e å ha rätten till å bli arg när något går fel. Även solen har fläckar och ilska är inte alltid något negativt å följs ofta av något gott. Förlåt att jag inte läste ditt inlägg innan jag skrev men även om jag e nyfiken ibland respekterar jag när andra säger inte. Kram på dig =)