fredag 3 september 2010

Fredag



Igår hade vi en riktigt mysig dag. Luran och hennes goa mamma Therese var på besök. En runda på Dollar, lunchsallad och lite fika samt en mycket charmig Luran och en imponerad lillebror Bus. Det är ingredienserna på en härlig dag.

Idag väntar jobb. Jag har haft långledigt så nu är det dags att rycka upp sig. Det har dock varit riktigt härligt att ha några dagar semester så här på höstkanten.

I morgon vet jag inte så myckert om, det enda jag vet är att det är jobb då med men...

På måndag börjar älgjakten. Spännande värre.
Hoppas att ni alla får en trevlig helg. Kram

8 kommentarer:

Therese sa...

Åhhh miljoners tack för i går vännen!!! När jag kom ner i köket doftade det ljuvligt av luktärtorna å nu har jag pillat ner taklöken i krukor :-) Tusen TACK!!! Å du, det första Luran sa i morse var att hon skulle till sin pojke ;-) Å i bilen hem skrek hon tills hon somnade "Meeeeeeeeeeer Tiiiiiiiiim" Det du, inget dåligt betyg han fick ;-P Ha det nu bra på jobbet kära du! KRAM

Netten sa...

Hej vännen!
Vilken mysig dag ni verkar ha haft:O)
Ja vi jobbar väl båda två i helgen,men ngn måste ju göra det oxå.....
ÄLGJAKTEN ,jaha då vet du ju iallafall vart Peter är då:O)
Kram kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härligt att du och Lurans kan träffa varandra med jämna mellanrum.
Skönt att du har varit ledig ett tag.
Ser att Luran är bra förtjust i lillebror bus.
Älgjakt låter spännande hoppas på god jaktlycka.
Kramar;)

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!

Jag blir så glad för att du vill försöka köpa en sådan där låda om det går.
Det vore roligt om vi kunde ses när du kommer ner till Nynäshamn i höst.
Kramar:)

Therese sa...

Tjingeling såg att du redan varit inne hos tekla, fniss annars tänkte jag just be dig kika efter en låda till henne :-D Å du, är det ok om lille bus hanar på ett foto med luran i min blogg? Respekterar om du inte vill! Jag har en dam här hemma som snart surrat av oss öronen om sin pojke *ler*

Tess sa...

Åh vad mysigt med besök av goa Therese och hennes söta barn.
Skönt att du har fått varit långledig. Det behöver man ibland kan jag tro :)
Kramar

Therese sa...

Ja jag kan tro att växthuset är ÄNNU underbarare på sommaren, men jag gillade det skarpt som det var nu med. Gillade hela ditt hus skarpt ska du veta :-D Är så avis på era ytor å möjligheter... Men så är det ju, man ser alltid allt fint å bra hos andra å blir hemmablind... Massa kramar!!!

Therese sa...

Ja tur vi har dollar :-)
Själv är jag nyss hemkommen från ett blingo party där jag brännt snuskit mycket pengar... Belönade mig med en fin basklänning, tur karln är på jaktmöte å inte frågar vad jag shoppat ;-P *fniss* Kram goa du!