onsdag 15 september 2010

Glest från mig...



Hoppas att ni alla har det bra. Jag är inte världens bästa bloggkompis för tillfället. Tittar in till er men är själv lite dålig på att uppdatera. Inspiration är nog det som fattas mig just nu.

Idag är jag hemma och njuter av en ledig dag, har faktiskt haft några såna redan och det gör absolut inte ont. :O)


Hundtjejen har varit dålig några dagar. Det började med en otroligt kass mage och sedan har hon varit jätteslö. Som tur är så har hon iaf både ätit och "druckit". Förmodligen så åt hon i sig nåt olämpligt under söndagens jakt. Hoppas innerligt att hon piggnar på sig snart, jag tror att både hund och husse längtar ut i skogen igen.


Istället för att sitta vid datorn den här fina höstdagen så ska jag se om jag får med mig Ayla ut på en liten promenad. Inte ens det lockar henne och då är det lite illa :S

Ha en bra dag. Kram

9 kommentarer:

floosan sa...

Vissa dagar infinner sig inte inspirationen och då ska man låta datorn vila och njuta av dagen =)

Therese sa...

Säkert svamp... så där blev Dobby också efter att ha ätit svamp. Fil brukar vara bra för magen. Å visst är anna bra! Vi åker alltid till fjällveterinären, så typiskt att hon var ledig! Njut av din lediga dag <3

Tess sa...

Hej vännen!
Ja jag har haft strul ett tag på bloggen men nu har jag fixat till med inställningarna så nu ska det gå bättre :)
Datorn mår absolut inte dåligt över att vila ibland så passa på och njut av hösten i stället :)
Ja visst har det blivit fint inne hos mig nu tack vare hjälp från goa blogg vänner och så gubben förstås som fixade headern :)
Många kramar

Marie//Tekla Maräng sa...

Lilla Ayla är hon dålig, det var inget roligt att höra.
Kanske är det svamp som Therese skrev. Hur som helst så hoppas jag att hon piggar på sig och kan vara med husse ute på jakt. För han är väl på jakt nu?
Låter skönt med lite lediga dagar så man kommer i fatt sig själv.
Ja inspiration till att skriva på bloggen går ju upp och ned, så ta det lugnt du snart kanske du har massor av idéer.
Du kan tro jag väntar på brevbäraren nu när du skrev att du skickat lådan, är nog max fem år vad det gäller paket.
Kramar:)

Therese sa...

Hm käkar hon mycket råttor så kan det vara en av råtterna som fått i sig råttgift å så har A fått i sig det via råttan, inte helt ovanligt... Hände en av pappas vovvar som käkade råttor, den var jäkligt risig i kistan länge efter det :-/ Här har vi en slagen hjälte, som blivit sjukskriven i en vecka. KRAM

Nina sa...

Stackars lilla A... Hoppas hon piggnar på sig fort!
Ja men jag har ju inte ditt nr. Tror det va du som fick mitt nr.
Får se när nästa Strömsunds tur blir =) Det är ju trevligt med en liten tripp ibland! Men tycker inte om att köra då det är vinter =/ Hoppas du har det bra!
Här är man smidig som ett kylskåp ;-) Men nu är det ju "endast" 4-5 veckor kvar!

Kramar!

Anne sa...

Men stackars vovve då! Hoppas att hon piggar på sig snabbt!
Det är alltid lika jobbigt när någon av djuren blir sjuka, jag har det bra för min bästis är veterinär så henne kan jag ringa när som helst ocg rådfråga!
Här är det valpmys varje dag, och hjälp så söta de är!
Ha en fin dag, KRAM

Therese sa...

Tack för tipset, men det är bara deras hemsida, ingen webbshop så det går inte att beställa där...
Hoppas du haft en bra helg <3 Kram

Therese sa...

Hoppas du hunnit ta igen dig lite sedan jobbdygnen nu vännen. Här öser regnet ner å jag gruvar sååå att gå med Luran på förskolan, tur det är nära ;-P Massa kramar <3