söndag 5 september 2010

Living and Room party

Idag har jag varit på Living and Room party. Den nya katalogen innehöll VÄLDIGT mycket som passar just mig. Det är mycket vitt, grått, zink och annat. Dessutom så är nog lila en av färgerna som gäller även i år. Denna blandning är absolut i min smak.


Den här nallen är supermjuk, jättefin och ger mig lite flashbacks sen Busarna var små och tittade på Nallen i det blå huset. Tyvärr fick den inte hänga med mig hem. Visst är den underbar?


Om det bodde en liten prinsessa i mitt hem så skulle det här säkert ha blivit ett av inköpen idag fast jag har ju små prinsar. Det finns i och för sig motsvarande till grabbar men med en jättesöt pirat istället. Fast, jag hoppade det med.
Däremot...

Dom här fina lila små lyktorna kunde jag däremot inte motstå. Bilden säger en sak, verkligheten en annan. Jättefina! Det ska bli jättefint att tända dom i höstmörkret.

Om det är någon som bor inom lämpligt avstånd (vad nu det kan vara, fniss) och som skulle kunna tänka sig att ha en Living and Room-visning så kan ni höra av er så vidarebefodrar jag till tjejen som är återförsäljare. Jag tror att jag skrivit det förr men jag skriver det igen. Att vara värdinna är superbekvämt. Man har inte hand om någon beställning, inga pengar som ska samlas in eller saker som ska delas ut. Nix, det här företaget skickar grejerna och räkningen hem till den som beställt. Grejerna levereras till närmaste postkontor eller paketutlämningsställe. Mitt kommer till ICA, smidigt och bra.
Värdinneförmånen är också generös. Det spelar ingen roll om och hur mycket gästerna handlar utan hur många som kommer. Beroende på hur många det är så kan värdinnan handla mellan en och fyra saker till halva priset. Inte alls dumt.
Låter det intressant? Hör gärna av er isåfall.
Jag vet att hon absolut kan tänka sig att åka till er däruppe i Dorro, hon tom väntar på att någon ska höra av sig. Så, först till kvarn, fniss.(sedan vill man gå på flera).

Härhemma är det nedräkning till morgondagens jakt. Sambon håller på att packa, fläsket är grillat och humöret på topp ;P
Ha det bra alla ni. Kram

12 kommentarer:

Tess sa...

Åh så mycket fina saker, precis i min smak också. Älskar lyktorna! Synd att jag bor så himla långt bort!
Kramar

Anonym sa...

Halloj!
Vilka fina lyktor, jag skulle jättegärna vilja ha ett party eller gå på ett. Det beror på om Östersund är på tok för långt ifrån. Kolla gärna och hör av dej till mig(om du vill). Hoppas att allt är bra med dig.
Kram Anna Wallberg.

Anne sa...

Oj så många fina saker! Jag skulle verkligen vilja ha de där lila lyktorna, skulle passa så bra till mina nya fina lila gardiner MEN med ett helt långt avlångt land ifrån er så det får nog vara.
Ha en skön dag! KRAM

Bus svarar sa...

Hej Anna W
Jag ska kolla med henne. Dessutom så kan vi ju alltid fixa till nåt när du är hem nån gång framöver.
Hoppas att du har det bra. Kram


Hej ni andra som tycker att ni bor för långt bort!
Eftersom sakerna/fakturan skickas direkt hem till kunden så kan man beställa grejorna var man än bor. Antingen via någon som har party eller höra av sig till nån återförsäljare. Enkelt!!! Kolla in hemsidan.

floosan sa...

Jag har en sån svart lyckta, de är skit snygga!

Katarina sa...

Skulle vara kul med ett sådant lite annorlunda party. Återförsäljaren får gärna höra av sig till mig.
Är det ok. att jag lägger till dig i min blogglista?
Kram Katarina.

Therese sa...

Ja jag ska ha ett så nåde den som hinner före!!! ;-P Dock ej till veckan då jag jagar, men därefter är jag öppen för förslag kan du hälsa Renée! :-) För jag bara måste köpa ljushusen *skratt* Å du må tro att jag är avis på alla som jagar i dag, jag får ut först till helgen... men då!!! ;-p KRAM

Marie//Tekla Maräng sa...

Oj är det sant det jag läser att du har köpt en ask till mig. Hurra vad glad jag blir.
Home partyn som är så roligt att både gå på och ha hemma hos sig.
Kramar:)

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej!
Nu är det jag igen, har läst längre ner bland kommentarerna och såg att du undrade om jag ville ha den svart.
Jag tackar nej till svart.
Kramar Marie:)

Svarar igen. sa...

Tekla!
Det var tur det för jag köpte det som inte var svart :O)

Nina sa...

Åh wow, blev hel kär i dom där lila lyktorna!!! Måste ha!!!
Och när jag nu fått sett allt fint Therese hittat på dollar så blir det en tur till Ström imorron!
Har inte varit dit på evigheter. Å ska passa på nu när Sam går på dagis. Skönt att få strosa runt lite i lugn och ro för en gångs skull =)
Hoppas allt är bra med dig!
Natti natti!

Therese sa...

Ja inte var Almenäs någon hit inte, men man kan inte låta bli att imponeras, fast å andra sidan tänk att få bo på ett slott i nio veckor och enbart koncentrera sig på sig själv sin mat och motion, då vore det väl attan om inte något skulle ske :-) Hoppas det gick bra i skogen för A i går. KRAM <3