torsdag 16 september 2010

Vacker pryl söker nytt hem.

För ett tag sen var lilla Luran och hennes mamma på besök (det har jag ju redan berättat,hi hi) . Ett besök på en viss affär var ju ett måste. T köpte en jättehärlig "låda" som hon fixade till så att den verkligen blev kanonfin. Såklart så kunde jag inte heller hålla mig. Min skulle bli föremål för att samla roliga fröer i till nästa års plantering.



Men...
Nu har jag ändrat mig och tänker istället lotta ut den till någon annan.
Så...
Om du är en av dom som är sugen på en sådan så är det bara att skriva en kommentar till inlägget, om du vill ha två lotter länkar du i din blogg. Skulle det vara så att du inte har nån blogg så kan du vara med ändå. Ni bör göra det innan den 26/9 för sedan är det försent ;P
Lycka till.

53 kommentarer:

Tess sa...

Åh så fin liten låda! Den vill jag ju såklart gärna vinna. Länkar på min blogg.
Hoppas allt är bra med dig.
kramar

Englagård sa...

En sån låda vill jag absolut ha;)

kram Karina

Netten sa...

Jag VILL!!!!!!!
Vet inte hur man länkar men ska försöka med et ngn dag:O)
Tekniska jag,not!!!!!!
Kramiz

Marie//Tekla Maräng sa...

Hej Vännen!
Idag har en likadan låda kommit fram helskinnad ifrån dig till mig.
Håller som bäst på att fylla den med massa pysselprylar.
Jag var lite för snabb när jag öppnade paketet så jag vet inte vad portot blev så snälla tala om det så kommer pengarna.
Kramar Marie:)

Ps har en utlottning inne hos mig ifall du vill.

karin sa...

Ja, tänk vad man vill ha... när någon annan har !
Tack för den där söndagsmorgonen. Kändes gott att det var just du.
Lejsamt när småvovvar blir klen man blir ju orolig. Men hundar är tåliga och valpar äter ju allt möjligt så hoppas det beror på det.
Stor kram till dej...

MOONLOVER´S sa...

Hejsan
Jag som hade skrivit så långt,.... tror de försvann *grr*
Ja utan snus ha inte varit super lätt ska jag säga:P Arg/trött allt på samma gång. Men nu hoppas jag att det värsta är gjort. Synd jag börja skåpäta typ varje minus istället :P Inte bra. Men så härlig låda, en sådan skulle sitta fint =)
Ha en fin helg.
Kram

Therese sa...

Men självklart är det ok att du länkar tokfia, det behöver du väl inte ens fråga om!!! Nu är det färdigjagat tills efter uppehållet, blev en i backen i dag så frysen är redan välfylld... oktober är således bara en "bonus" där jag hoppas få gå mycket med Bus. Önskar er en toppen helg, själv ska jag ta en dusch, stinker efter en dag i skogen... Kram

Anneli sa...

Var ju tvungen kolla in här hos dig jag nu då ;) Pyssligt och fint du har det! Living & Room var ju nytt för mig i alla fall. Kul variant på plast och ljuspartyn.

Och era fjäll såg definitivt ut att vara i min smak :))

Anonym sa...

Va roligt att du vill vara med och tävla hos mig. Jag önskar dig lycka till! Sen vill ju jag självklart vara med i din tävlin och ha chansen att vinna den där sötnosen. Kram

Huset vid ån sa...

Tack för titten inne hos mig, vad glad jag blev....
Nu ska jag kika runt på din fina blogg!

Du är varmt välkommen tillbaka till mig!

HöstKramar Therese

Maria sa...

Hej Bus!
SÅ fin låda! Generöst av dig att lotta ut en sådan. Jag vill gärna vinna, har väldigt mycket this and that som skulle kunna sorteras i en sådan låda...

Hoppas att du/ni har det bra!

Susanne sa...

Ja vilken fin låda såg den hos Marie Tekla maräng..vill gärna vara med ..Länkar hos mig..
Susanne

Lily sa...

Åh, jag är svag för lådor!
Den vill jag gärna vinna!
Länkar på min blogg..
Kram Lily

Unknown sa...

Har varit in på Tekla Marängs blogg och dreglat över hennes låda, och så ser jag att man kan vara med på utlottningen hos dej, på en likadan, klar att jag vill vara med, länkar från den här bloggen http://vindsromantik.blogspot.com/

Kramar
/Maggan

Växthusmadam sa...

Är förstås gärna med och tävlar om den fina lådan och länkar hos mig så att fler hittar hit till din fina blogg!
Ha en skön vecka önksar Växthusmadam

heavenandearth sa...

Hej där!

Vad kul att du kikade in hos mig! Alltid kul när man ser att nån ny lämnat en kommentar!

Therese/Luranmamma, tipsade mig om din tävling när jag frågade henne om hon visste vart jag kunde köpa en sån vacker låda!!
Åsså hade du kikat in på samma gång! *fniss*

Så de e väl bara o länka för två lotter o hålla både tummar o tår!!

Härliga header du har!!
Ha en härlig vecka!
Kram! Iréne

ANNIKA sa...

Åh så fin ! Skulle jag behöva till alla mina småsaker som dräller överallt....
Hoppas nu på lyckan så jag får lite ordning och reda..
kramar
gustafsson.57@hotmail.com

Cathrine sa...

Vilken fin låda där får man plats med mycket prylar i och det gillar jag.
Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen så jag har även länkat från min blogg
Kram Cathrine

Annika sa...

Hejsan,
vad glad jag blir att du skrev hos mig så att jag fick chans att hamna hos dig :)

Och jag deltar gärna i utlottningen av den underbara lådan, länk finns inne hos mig :)

Ha en fortsatt härlig kväll,

kram Annika

Knytt sa...

Hej!
Jag är jättegärna med i utlottningen av denna fina lilla låda. Har ingen blogg så jag får delta med endast en lott.
Ha det bra!

Nina sa...

åh, jag är med och tävlar!
Har inte tid att göra ett blogg inlägg just nu! Det ligger på ;-) Men ska försöka hinna innan den 26! För jag vill gärna ha två lotter!!!
Ja men gud sååå mycket fint Living and room har! Köpte ett frukost set! Men har spanat ut fler saker som skall inhandlas. Både min mamma och Malin ska ha varsitt party nu i oktober/november. Så mer beställningar kommer det bli!

Hoppas allt är bra <3
Kram kram

Linda sa...

Jag vill jätte gärna var med och tävla om den fina lådan

http://lindatavlar.blogspot.com/2010/09/vinn-lada-269.html

Hem ljuva hem sa...

En sån underbart fin låda, jag vill prova lyckan och länkar från min blogg.
Kram Anneli

Anonym sa...

Vilken perfekt låda för allt smått och stort som flyter omkring hemma! Vill gärna vara med i tävlingen :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

Vilken fin låda du lottar ut! Mycket användbar. ;)
Jag blir gärna med i utlottningen, och tar en lott.
Mrs H.

Lena/isklockan sa...

Va´fin..är gärna med. Jag har länkat. Lena/isis

Sirpa sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och länkar!
Har en mysig fredag!
Kram Sirpa

Maria sa...

Fantastisk låda, jag förstår att du föll för den. Jag kan GÄRNA överta den!

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Unknown sa...

Klart att jag måste vara med, vill ju bara ha den :)
Ja och det är ju klart att jag länkar
Kram Vännen
Saknat dig men nu är jag tillbaka

care69 sa...

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/26-sept-vinn-en-vacker-lada.html

care69(at)live.se

bakformen sa...

Hej, vill också vara med och tävla om den trevliga lådan, den är superfin.
Har ingen egen blogg så jag deltar med 1 lott.

Hösthälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar om denna söta låda.
Har tipsat på min blogg för en 2:a lott : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/26-sept-vinn-en-vacker-lada.html

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Vilken superfin låda.

Jag är gärna med och tävlar om den.

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/lada-269.html

info@annakarlsson.se

Helena sa...

JAG VILL TÄVLA!!!

Jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/september/tavla-om-en-lada.html

Kram

♥ cloudberrie ♥ sa...

Både Alva och Moa tjatade på mig sist vi var in på Dollar att de vill ha en sån låda. Så jag är GÄRNA med och tävlar om din, så behöver jag "bara" köpa en till ;)

STOR kram från Eva

Elin J sa...

Jag vill vara med! *håller tummarna*

KRAM

evamar sa...

Den är ju superfin. Klart att jag vill vara med och att jag länkar:

http://evamar.blogg.se/2010/september/lada-26-sep.html

Josefine sa...

tar en lott. fr0stskadad@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Spcegirl_@spray.se

Uttan sa...

Ja ha...Bättre sent än aldrig hittade Jag till Din Blogg!
Och glad för det är Jag och glad är Jag för att Jag hinner vara med och tävla om den fin fina låda.

Jag har länkat på Min Blogg och Hoppas!
Nu ska Jag kika mer hos Dej.

Kram och trevlig Helg!

Moa sa...

Vilken jättefin låda klart jag vill chansa på att vinna den.. kram o ha en härlig helg.. Moa

Love and be proud sa...

Jag deltar gärna! :)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hejsan, jag är gärna med! :)

Har tipsat på min blogg: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/lada-269.html

/Sandra

Maria sa...

Åh, skulle va superpraktiskt att ha, så självklart är man med! :) Jag skulle förvara alla möjliga småsaker i den som annars bara mest ligger i vägen, så hittar man sina grejer lättare när man behöver dom också :)

Hannah sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!

e-mail: larssonhannah@live.se

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag vill självklart vara med och tävla och tar två lotter, länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/26-sept-vinn-en-vacker-lada.html och så håller jag tummarna! Ha det gott så länge!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Emma sa...

Oj den skulle jag vilja fylla med smått och gott om jag vann. Ha en skön höst! //Emma iceblueeyes_85@hotmail.com

Gabbies sa...

Åhh jag skulle bli så glad om jag vann! Skulle ha den att förvara mina bobbiner med överbliven broderitråd i.

Anonym sa...

Oh det kanske redan är försent :( men jag kommenterar ändå,
jag skulle jätte gärna vilja ha den lådan! Den skulle vara super att förvara alla mina smycken i! Har så mycker halsband, armband och ringar att dem inte får platts någonstanns.

Felix sa...

Hittade just hit via Mitt liv i Fare. Hoppas att det inte är för sent för att vara med i tävlingen. Den fina lådan skulle passa perfekt till fröer och annat smått och gott! Jag länkar (2 lotter) och hoppas på tur i dragningen.

Hösthälsningar
Elisabet

hemma hos Bus sa...

Hej på dig! Tyvärr går det inte att anmäla sig längre. Ikväll presenterar jag vinnaren i bloggen. Ha det gott. Kram

Liz sa...

Vad smart, jag som just samlat alla mina frön i kaffebryggs påsar. Skulle ju vara så mycket roligare och få lähgga dem i en snygg låda :)
Så jag är gärna med och tar en lott.

Hälsningar Liz

Alexandra sa...

Den skulle verkligen vara perfekt att lägga lite småsmycken och mysiga grejer i.
Superfin!!

Alexandr