torsdag 2 oktober 2008

Helt ärligt. . .



så tycker jag att jag var värd de fina blommorna som jag har införskaffat. Så det så.


Det är så fint med orkideer och jag hittade jättetjusiga såna häromdagen. Dessutom tänkte jag att jag gott kunde ta och unna mig dom (det blev 2) som belöning för allt slit och en ständig balansgång med studier, arbete och familjeliv. Jag kunde inte hitta nån annan ursäkt till att kosta på mig så dyra blommor. Men helt klart det var värt det. Fniss. Ha en härlig dag. Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att du är värd dom!!!!!
Kram

MOONLOVER´S sa...

Den är du värd;) Ja men jag var ju tvungenatt förhöra Madde lite och nu så vet jag ju vem du är=) Jag är så van att alla som skriver är från malmö,.... så det var ju super skoj när det dök upp någon här i från. Ni får ha en underbar helg. kram

Ann-Catrin sa...

Klart du skulle unna dig vackra blommor...man ska skämma bort sig själv.. man är så himla snabb att köpa skaer och fixa till andra hela tiden..

20 mil till jobbet.. du milde..

Ha en fin helg'kram
A-C

Maria sa...

Ibland behöver man unna sig något extra...och ordnar ingen annan det så får man ordna själv =)
(Min man brukar inte komma på sådant så ofta =)

MOONLOVER´S sa...

Aha,men så typiskt att vi inte tog den vägen i går*haha*,nä det går ju bra att köra den men det är såååå mycket kurver;) Ha`de så bra och på återseende.kram

MADELEINE sa...

Vilken fin blogg ;-)
Såg att du brukar vara med och tävla lite, spana då in mina pågående tävlingar!!!

Ha en bra dag!!