tisdag 28 oktober 2008

Jag har fått en utmaning


Den kommer från Moonlovers.
Reglerna är följande: Länka till den som utmanat dig. Sätt in dessa regler i din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st personer i slutet på inlägget genom att nämna deras namn.Låt dem få veta att de blivit utmanade med hjälp av en kommentar i deras blogg. Lycka till!

- jag har världens finaste killar i mitt hus
- jag tycker om att ha det städat och fint hemma men det är inte alltid så som man skulle vilja. Med andra ord det kan vara ganska rörigt hemma hos mig.
- jag gillar kaffe, dricker i mängder och på tok för mycket.
- jag finner ro av att bara ströva runt i naturen
- jag har 3 småsyskon + 4 halvsyskon + bonussyskon, dvs, jag har ett stort julklappskonto.
- jag som älskar mitt jobb på ambulansen tycker för närvarande att det är ganska så skönt att vara tjänstledig och "bara" ägna mig åt studier ( alla ni som inte tror mig...det är faktiskt sant)
- jag skulle behöva en utmaning hos viktväktarna (istället sitter jag just nu och äter glass och bloggar)

Denna utmaning skickar jag vidare till (7 var det va?)
Jag blommar
Livet i Öster Edinge
Rana
Fint hemma
Hjärtan på tråd
Trollmor
Trollmor på pepparkaksvägen och alla andra som gärna vill vara med..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,ha du är skön du:o)
Jag menar med glassen,man hinner alltid med WW:o)
Kram Kram gumman.
MISS YOU!!!

Maria sa...

Tack för utmaningen! Fick den just av en annan bloggerska också =) Har gjort en liknande men med 8 fakta tidigare, men om jag kommer på 7 nya saker så kommer utmaningen på min blogg!
Ser att du skrivit att det kommit snö, här är det tydligen på G, men ingen snö än så länge!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

Ja, måndagar är bra på det viset, de är bra att börja sitt nya liv på och de kommer lagom ofta :)
Njut av kakan du!
Kram h