tisdag 20 oktober 2009

Bättre sent än aldrig

Vad tokigt det kan bli.
Jag har länge tänkt att göra det här inlägget men eftersom min dator inte är kry fortfarande och bilderna finns i den så har det bara inte blivit.
Men så idag... bilderna åkte in på usb-minne så att jag skulle kunna använda dom i storebror Bus dator.
Ville visa vilken underbar bloggvän jag har.
En dag för ett tag sen hände det sig att jag hade en av mina mindre bra dagar. ( Någon som känner igen sig?) Jag kände mig halvdeppad och less.
När jag gick till postlådan så låg där ett stort brev med MITT namn på. Vad ??? Helt plötsligt så förbyttes deppartagen mot spänning.
Vem har skickat ett sånt fint brev till mig?
I brevet fanns ett jättefint paket från en bloggvän som jag ofta besöker, inte IRL men på bloggen. En jättemysig sådan.
Vill ni se vad som fanns i?
OK.



Badsalt som var jättefint förpackade i små knyten med rosetter och som luktade som denljuvaste ros man kan tänka sig,ett doftljus och en underbart god chokladkaka som jag fick gömma eftersom det finns fler hemma hos Bus som älskar choklad ;O)
Gissa hur glad jag blev? Jätteglad kan jag säga.

Tack du underbara vän och stor stor kram. Du ska bara veta vad det förgyllde min dag.

1 kommentar:

Therese sa...

Ni är för goa båda två, du som gav henne din tavla och hon som skickade ett så härligt paket! Förstår att din dag blev ljusare efter det! KRAM!!!