torsdag 15 oktober 2009

Oj oj oj...


Ibland måste man nog vara tacksam att det kan gå så bra. Buspappan i familjen råkade nämligen ut för ett missöde i går. :( Som tur var så klarade han sig riktigt bra.


Nu återstår bara att se om det blir reparation eller skroten.


Annars så rullar livet på hemma hos Bus. Mamman i familjen ligger på latsidan vad gäller bloggen (som ni redan både märkt och hört). Har haft en period där jag bara smyger runt och läser alla andras istället, för det är mycket skojigare. Motivationen för min egen blogg är noll just nu och jag har haft tankarna på att lägga ner den. Men...jag ska prova att hänga kvar för annars så kommer jag ju sakna en massa goa underbara vänner som förgyller min tillvaro. Det får bli som det blir så länge.
Kram på er mina härliga vänner på andra sidan skärmen.

8 kommentarer:

Vendela sa...

Oj det där såg otäckt ut!! Har han kört på någon älg??

Nej du, du får inte lägga ner bloggen. Jag vill ju inte att alla goa bloggvänner ska försvinna ifrån mig ;-) Jag är ju precis likadan just nu, det går i perioder med bloggandet, men jag lägger inte ner den för då tappar jag ju kontakten med alla er :-)

Vi verkar ganska lika på många punkter, du och jag :-) Jag har också vanligtvis jäkligt svårt att komma igång med saker och ting, men den här gången får jag väl tacka mattläggningen härhemma. Vi var ju liksom tvungna att tömma rummen; och nu fortsätter det av bara farten :-)

Kram kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Jisses vad hände?
Någon älg eller lastbil som slog upp stenkross?

Nej inte ska du lägga ner bloggen.
Låt det bara vara ett tag och smyg du runt och titta in på andras bloggar. Ibland vet man ju inte alls vad man ska skriva om men det brukar ju vända efter ett tag.
Kramar Marie:)

Nina sa...

Nej men fy... va har hänt??
Vilken tur att det gick bra för karln din! Otäckt såg det ut iaf!

Neeeej, sluta inte blogga =( Åh va jag skulle sakna dig då!
Fortsätt att smyga runt istället, förhoppningsvis så återkommer blogg lusten igen!
Hoppas vi ses snart!
Melvin har frågat efter sin nya kompis ;-)

Kramar till goa du <3

Speja sa...

Äh, det går väl bra att smyga runt och bara lägga in ett inlägg då och då? Så fort man får för mycket press på sig blir det inte kul...

Vad läskigt det ser ut med bilen. Är glad för att det gick bra med far i huset i alla fall.

Vendela sa...

Jag som trodde du hade gjort ett Halloween-tema: Bröderna BU! *skratt*

Ja, vad roligt det skulle vara att få träffa dig! Vi får försöka ordna en träff nästa gång jag kommer upp!

Önskar dig en riktigt trevlig fredagskväll. Här ska vi myyyysa som bara den :-))

KRAM

Therese sa...

Oj! huvva så otäckt, tur att pappa bus mår bra... tänk så fort saker kan hända... Skickar en stor kram till en underbar vän - mig slipper du inte oavsett blogg eller ej ;-) Kram

Netten sa...

Hej hjärtat...
Såg ditt sms om att Peter krockat,men vad hände egentligen???
Vad skönt att HAN klarade sig,det är ju det viktigaste.
SLUTA INTE med bloggen,låt den vara lite passiv nu i stället och så tar du fart när du känner att du vill/orkar det:O)
Jag ringer någe i helgen och surrar bort några minuter och kollar läget.
Kram och puss på dig

strömmas sida sa...

Men fy vad otäckt och tur han klarade sig.

Bloggandet går upp och ner tycker jag också. Men ta inte bort din blogg *vädjar*.

Kram
strömma