fredag 23 oktober 2009

Lov

Ja nu har Busarna äntligen fått sitt efterlängtade lov.


I morgon styr vi kosan söderut. Vi ska ta tåget ner och hälsa på kusinerna i Stockholm. En spännande resa för vissa. Bil, buss, tåg, byte till annat tåg, ännu ett byte till ytterligare ett tåg. Jag tror nog att Busarna är trötta innan vi beräknar landa hos moster och kusinerna vid 22,30 på kvällen. Trötta och nöjda :O)



Ni får väl en lägesrapport senare.



Nu ska jag heja på Erika, det är ju dax för Idol och det börjar ju bli spännade. Dom är ju duktiga allihopa. Men Erka är ju från trakterna så Heja heja!



Ha det bra alla mina vänner, och ni andra också (skratt). KRAM

7 kommentarer:

Netten sa...

Hejsan min vän:O)
Ni kommer säkert att få en rolig resa här nere i södern,kul at träffa syrran:O)
Vi såg oxå Idol,men måste väl erkänna att jag hejar på erik och mariette.....
Kram på dig och familjen

Speja sa...

Hoppas att resan gick bra och att ni får ett härligt lov!

Therese sa...

Hoppas ni haft och har det bra!!! Massa kramar

strömmas sida sa...

Hoppas ni har en mysig vecka.
Ibland behöver man lite miljöombyte och sen är det så mysigt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst.

kram
strömma

Nina sa...

Tittar in och kollar om allt är okej hos er =)
Hoppas ni haft det jätte bra. Eller HAR det bra rättare sagt!
Kul att fara till stora staden!
Va måååånga år sedan jag va dit!
Ändå bor min farbror med fam där!

Många kramar till dig!

Therese sa...

KRYA PÅ DIG goa du!!! Och hoppas resan hem går bra! Ses snart hoppas ajg :-9 KRAM

Vendela sa...

Tassar in för att önska dig en trevlig helg, men så ser jag i en kommentar att du är sjuk?? Hoppas du tillfrisknar snart!

Många kramar