fredag 2 oktober 2009

Hej alla mammas bloggkompisar


Födelsedagsfrukost. Men jag vill ju också hinna leka lite med mina presenter innan jag ska på skolan.


Nu har jag blivit 6 år och då borde jag ju räknas som storkille, eller hur?
När jag blir ännu större vill jag bli lika duktig som Tony Hawk. Han är ju cool.


Tårta är jag inte så jätteförtjust i att äta men den här var ju jättefrän. Ser ni att det är Star Wars lilla Yoda som är på?
Jag fick en kladdkaka också och det tycker jag är mums.


Tack ännu en gång till er alla. Kram från lillebror Bus.

4 kommentarer:

Therese sa...

Åhh vilken perfekt födelsedag!!! Hälsa mamma bus att tårtan såg helt fantastisk ut, och jag och Luran tror att du blir en ny Hawk ;-) Kram från oss!

Nina sa...

Åh vilken kanon snygg tårta! Duktig du är mamma Bus =)
Och vilken cool kille du är T =)
Du kommer bli ett proffs såklart!
Melvin vill så gärna komma och hälsa på dig så vi måste snart ta en tripp till er!

Ha nu en fin dag!
Kramar från oss!!

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken hel läcker tårta men jag håller nog med dog kladdkaka är godare särskilt om det är en mamma som har bakat den.
Klart man måste hinna leka och prova sina födelsedags presenter innan man ska iväg.
Du blir nog snart en mini Hawk ska du se.
Kram:)

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Det verkar som du haft en toppen födelsedag!
VILKEN TÅRTA! så fin!!
kram
nina