måndag 19 april 2010


Appropå att lyssna på sin kropp :P
Kramar till er alla

5 kommentarer:

Englagård sa...

Haha, det där stämmer ofta in på mig:D

kram Karina

Nina sa...

Haha, vilken härlig bild!
Stämmer ofta in på mig =p

Tack så mycket! Känns ju hur roligt som helst! Men detta är sista gången! 3 är nog så många att ta hand om ;-)
Plus att man har ju en karl att ta hand om oxå! *asg*
Hoppas allt är bra med er!
Kramar

Anna-Lena Nilsson ("Vendela") sa...

Hi hi - stämmer in på mig också; morgontrött som jag är :-)

Tittar in för att lämna en liten morgonkram och visa att jag lever :P - hann knappt sitta vid datorn igår, och nu ska jag iväg till frissan!

Tur det är vecka igen; spårade ur lite i helgen....

Kram vännen <3

Malla sa...

Hello! Tänkte bara ge mej till känna att jag kikar in på din blogg då å då...men de vet du ju...
De e konstigt att vi nästan aldrig ser varandra å bor så nära! hoppas du har de bra! Kram M

Therese sa...

Katastrofövning lät spännande men jobbigt! Och du, vilken toppen idé, du, jag å så Holger åker å gör IKEA osäkert - love it! Det vore något det. Massa kramar, nu kalla sängen här. <3