torsdag 29 april 2010

Nej...

Jag har absolut inte rymt från er men...
Det har varit i en jätteintensiv period vad gäller både jobb och annat. Senaste 10 dagarna har jag antingen gått på eller av mina pass varenda dag så därför har bloggen blivit lite åsidosatt. Men, jag tittar in hos er även om kommentarena lyser med sin frånvaro hos en del av er.
Hoppas att ni får en bra dag allihopa. Stor kram

Ps. I morgon är det sista chansen om du vill vara med i utlottningen där du kan vinna lite kärlek, se tidigare inlägg.

5 kommentarer:

Vendela sa...

Förstod att du hade fullt upp med jobb, men skönt att du gav ifrån dig ett litet livstecken :-)

Kram vännen <3

Therese sa...

Rara fina du, du lever sååå intensivt, du måste ta dug tid att bara vara med... å då syftar jag inte till nattliga äventyr utan dn man *skrattar gott åt min tokiga vän* Ha nu en fin helg <3 Kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Har antagit att du jobbar...
Skönt att se att du lever men jag säger som Therese du måste få tid till att bara vara.
Hoppas att du är ledig i Valborg!
Önskar dig en härlig helg:)
Kramar:)

Therese sa...

Regn, regn å regn... tur att det finns bloggvänner som värmer ;-) Kramis till dig! Nu blir här ost och kex.... adjö karaktären *fniss*

Maria sa...

Mitt liv är också intensivt nu. Är det våren?