tisdag 12 maj 2009

Nytt projekt på gång


Gissa vad det ska bli? Det kommer att bli riktigt bra när det är klart. (En liten ledtråd, buskarna har just grävts upp, så tji den som trodde att jag skulle plantera buskar).


En tur till Granngården blev det igår. Det är svårt att inte komma hem med något när man har varit dit. Den här fina korgen ska fyllas med blommor inom kort.


Mer blommor, en härlig fjärilslavendel flyttade från Granngården hem till mig.

Nu ska jag ta en liten bloggrunda och sen ska jag iväg och jobba. Ha det gott. Kram

Ps. 23 dagar kvar om man räknar med alla lediga dagar.

6 kommentarer:

Therese sa...

Jag letade också lavendel på granngården här i v-mina igår, men de hade ingen :-( Får se om fler kommer hem. Vad ska du göra tro? Gräva ner bildäcken i bakgrunden och göra värsta hinderbanan alá FBI?! *ler*

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vad ska du hitta på då, månntro?
Fin korg du köpt på granngården!
Fjärilslavendel är så fint!
Ha en bra dag!
kram vännen!
nina

hem ljuva hem- helena sa...

Spännande! Du återkommer väl med resultatet!? (-:
Ha en skön vecka! KRAM!

strömmas sida sa...

Vilka fina köp du har gjort.
Lavendel luktar så himlans gott.

Undras vad ni ska hitta på där med däcken??

kram
strömma

Fjällbruden sa...

Ska ni göra en altan? Vi har några däck nedgrävda... inga lik iaf.
Vi har många projekt på G på våran gård så det känns lite meningslöst att plantera massor så jag får hålla mig till vi är klara. Tur jag får kika in hos dig och kolla på dina blommor.
Ha det bra!

Therese sa...

Förresten vart har du köpt ditt fina vita hus i Headern? Tror jag frågat förr, men nu är jag besatt av det ;-P Kram!