tisdag 19 maj 2009

Snart tillbaka. Kram så länge.

9 kommentarer:

Nina sa...

Saknar dina inlägg =)
Hoppas allt är bra!
Kramelikram

karin sa...

Välkommen tillbaka för det är alltid så fint att kika in till dej och ditt.
Må så gott.
K.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Trevlig helg!
kram vännen!
nina

Therese sa...

Tittar in för å önska trevlig ledighet - om du nu är ledig? Själv går jag iaf på långledigt nu! :-) Härligt! Till pappsen och äta tårta är det som gäller! Kram kram

Nina sa...

Ja du har ju som varit saknad är i cyber världen =)
Så när du laddat upp batterierna och gjort allt du ska så ser jag framemot nya inlägg av min favorit Bus familj =)

Kram kram

Therese sa...

Förstår att det är tjock nu, KÄMPA på!!! Snart är du i mål! Då står vi alla där och applåderar - ok? Kram

hem ljuva hem- helena sa...

Kramis på dig med!!

Netten sa...

Hejsan!!!
Vill bara säga att jag saknar dig....Kramiz

Englagård sa...

Hej fru Bus, jag hoppas att det bara är altanbygge och högtidsbestyr som gör dig frånvarande.
Jag har varit inne och kollat in vad som hänt här under dem långa tiden jag varit borta. Och jag känner att jag har saknat dig fastän jag inte orkat svara på dina kommentarer. Men jag uppskattar att du har försökt nå mig.

kram Karina