tisdag 5 maj 2009

Utmaning

Jag har fått en utmaning av Marie, Tekla Maräng. Sex frågor vill ha sina svar.

Här trivs jag och här mår jag gott

Vilken mat äter du ofta?
Korv på längden och tvären, stora och små, korta och långa...har nog snart testat alla sorter förutom blommig falukorv.

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är inte den som kan sitta och titta på när andra springer så jag är alltså den som hjälper till. Lite för mycket ibland.

Var sitter du helst när du bloggar? På en stol vid datorn, var annars? Ingen bärbar här inte.

Köper du trisslotter ofta? Det händer någon gång ibland.

Vilken stad eller land har varit din bästa semester? Fjolårets tripp till västkusten och vidare till Legoland var inte så dum. Bästa ? Tystnad och oåtkomlighet i fjällvärlden är nog min melodi.

Vilken TV kanal tittar du mest på? Tv vet jag knappt vad det är sen jag började blogga (härmar Marie här).

Skickar utmaningen vidare till. . .
Edinge
Nina
Moonlovers

Ha det gott alla besökare. Kram

2 kommentarer:

strömmas sida sa...

Vilken härlig helg du verkar ha haft.

Du har en Award att hämta hos mig.

kram
strömma

Therese sa...

Vi kanske ska slå oss ihop, för förra veckan/helgen blev det korv till lunch, middag, lunch, middag och lunch igen fast då bara för mig då mannen vägrade... *fniss* Bullens pilsnerkorv, korvstroganoff och det bästa av allt kryddstarka korvar typ kabanoss odyl grillade p ågrillen insvepta i tunnbröd... Mm...

STOR kram till dig!!!