söndag 10 maj 2009

Söndag kväll


Lillebror: Kolla vilken cool...
Jag: Vad då?
Lillebror: Jo ser du inte, dom har ju en kängru i bilen.

Lillebror Bus om en familj som var ute och lördagsshoppade och hade lämnat sin hund av finare ras i bilen. Jag måste nog erkänna att han hade rätt, den såg ut som en kängru.

Jag tror bestämt att jag har slut på ord.
Önskar er alla en bra start på den nya veckan. Själv har min jobbarhelg just slutat så jag ska njuta av en ledig dag i morgon. Få se nu...putsa fönster, städa huset, fixa ute, laga mat, jaga busungar, tvätta kläder osv...Jag skrev väl just att jag var ledig. Hmm...Kram på er.

9 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Glöm inte njuta lite av ledigheten också!
Kram vännen!
nina

strömmas sida sa...

Fönsterputs och städning springer inte bort. Njut lite av din ledighet också.

Ungar är för roliga och säger ju som det är *ler*.

Vilken fin blomma.

Nattkram
strömma

Therese sa...

Oj, ta det lite lungt, stressa nu inte för mycket utan koncentrara dig på skolan och att vila upp dig lite.

Och du har rätt, kragen finns i mina tankar ständigt - har tom drömt om den i natt... *fniss* Ska på lantmanna idag å se vad jag kan köpa till min nya kärlek ,-) Kram å en fin dag önskar jag dig!

Sanna sa...

Skrattar.. de är för härliga.. vad fint det blev, jag har också ett sådan hus och hjärta.. Älskar det..

Ha en fin dag

Kram

Petra sa...

ha ha ha
Känguru. hi hi hi
Ha en underbar ledig dag.
Kramar

Speja sa...

Tur att du snart ska tillbaka till jobbet och vila upp dig;)

Marie//Tekla Maräng sa...

Ja ledig dag och ledig dag det kan diskuteras. Men jag hoppas att du hinner upptäcka att du här hemma iaf och även hinna njuta lite av det.
Kram Marie:)

Netten sa...

Sicken sötstrut:O)
Tänk vad ordet ledig ändrar betydelse:O)
Vad gjorde vi när vi var"lediga"när vi var 18-20 år,kommer du ihåg:O)
FNISS!!!
Och idag så städar och fejar vi som tokar och kallar det ledighet...
Tror att vi ska ta och göra allvar av våran träff i mitten snart,eller vad säger du?????
Kram på dig vännen min

*jeanette* sa...

tänk så vi mammor använder våra lediga dagar... när vi egentligen borde ligga i en hängmatta och ha det gott...