onsdag 5 maj 2010

Award och utmaning

Den här fina Award har jag fått av Tekla Maräng. Tack rara du. :)

Med den så följde också en utmaning som gick ut på att visa det 10e kortet som finns i bloggen.
Jag tog en nostalgirunda i min egen blogg i jakt på just det tionde kortet. Då slog det mig att vissa av er har jag haft i stort sett daglig kontakt med i snart två år. Vad härligt att hitta såna vänner.


Tillbaka till fyndet. Mitt 10e kort är


Detta kort är taget den 20e juli 2008. En härlig bild som påminner en om att sommaren faktiskt är på väg.



Jag tänker skicka denna Award vidare till några av mina vänner.

Vendela

Öster i Edinge, traditionen håller i sig ;P

Englagård

Strömma

Ser verkligen fram mot att se vad ni hittade i era gömmor.

Nu ska jag och en kompis iväg och handla lite blommor. Ha en bra dag allihopa. Stor Kram

7 kommentarer:

Englagård sa...

Tack snälla du för awarden, jag blev så glad.
Jo, jag bor kvar på samma adress;)

Kram Karina

Vendela sa...

Tack snälla för awarden - blev så glad :-) Jag ska ta itu med den imorgon, har sån huvudvärk ikväll.

Kramar i massor min fina vän <3

Tess sa...

Grattis till awarden!
Härligt sommarkort!
Kramar

Vemdela sa...

Jag är också nere på bergets fot :-( Det är väl då tusan om vi inte ska kunna kravla oss upp, eller hur?? *skratt*

Nåja; jag promenerar flitigt iaf - alltid något ;-)

Massa kramar <3

Vendela sa...

Tittar in för att önska dig en trevlig helg och lämna över en stor kram!

Hoppas allt bara är bra? Du kanske jobbar?

*kramar om* <3

♥ cloudberrie ♥ sa...

Ja snart är det sommar, härligt!

Ha en fin helg!

Kram

strömmas sida sa...

Hej och tack goaste du för awarden.
Men jag måste vara trög i skallen.
Menar du 10:onde fotot rakt ner i bloggen??

Är lite seg nu med bloggandet och inte in lika mycket.

kram
strömma