fredag 7 maj 2010


Trevlig helg på er alla. Kram

6 kommentarer:

Englagård sa...

Trevlig helg på dig med. Jag hoppas att ni får lika fint väder som vi har haft i dag.

kram Karina

Netten sa...

Trevlig helg och tack för en trevlig pratstund igår:O)
Kram på dig och hoppas att ni får en lugn,mysig helg...

MOONLOVER´S sa...

Hejsan =)
Jo visst är jag de =)
Vill du kan jag komma hem till dig och du är värdinna så kan jag hålla ett matdemo(krydd) om du vill=)
Annnars får du bara handla om du vill oxå :P
Här är allt bara bra, själv då?
Kram

Therese sa...

Tjingeling goa du! Måste ta mig i kragen å lyfta luren, men alltid är det nått som kommer emellan :-/
Du är inte sugen på en hund till förresten?! :-P Bus är billig nu...
Kram!

Nina sa...

Hej hopp =)
HUr står det till med mamma Bus idag?
Här är det kalabalik just nu!
Sam är inte på humör. Bara gråter och gråter! Inget är bra! Önskar att han kunde prata så jag fick veta va felet är!

Nä jag får nog ta och sätta han i bilen och dra en ragg eller två på byn så han blir glad igen!

Går det bra med nya familjemedlemmen?

Kramelikram!

Vendela sa...

Men...?? Har inte min kommentar från i helgen kommit in??

Nåväl, hoppas du haft en trevlig helg!

Ville bara kika in och lämna över en stor måndagskram :-)