onsdag 19 maj 2010

Tänk er...

Efter en lång dag kommer du hem, ganska trött och en aning kinkig.
Så får du syn på ett stort brev som ligger på ditt köksbord. Dessutom med ditt namn på. Lite förvånad (eller mycket till och med) så öppnar du det.


Inuti finner du följande...


En riktigt fin skatt.



Vilken otrolig rolig överraskning.

Vem skulle inte bli överlycklig över att få uppleva det?

Jag blev iallafall både överraskad, rörd och jätteglad.

Tack du underbara vän som förärade mig med denna skatt! Jag tror inte ens att du kan föreställa dig vilken glädje jag känner. Du gjorde just min dag. Kramar i massor.

10 kommentarer:

Therese sa...

Oj vilken ljuvlig överraskning! Jag skulle hjulat av glädje *fniss*
Nu kom busvädret hit, oj så det smattrar på plåtteket!
Kram

Englagård sa...

Jag är så glad att du tyckte om den, jag kände väl på mig att du behövde en minnesbok.

kram Karina

Therese sa...

Ja trist väder även här idag :-/ Men pappa fyller år så det blir ändå en solig dag ;-) Stor kram goa du!!!

Vendela sa...

Men en så fin gåva :-)) Det måste varit från en mycket fin vän...

Har inte glömt dig, har bara så otroligt rörigt runt omkring mig nu. Får så dåligt samvete över att jag försummar dig och mina övriga vänner, men det är ju inte min mening. Det ska väl lugna ner sig så småningom!

Tänkte ringa dig idag; men så kom något emellan..vi får väl se vem av oss som hinner först!

Kramar i massor till dig min goa vän <3

P.S Fin design på bloggen! D.S

Therese sa...

Vilken mysig ny header :-)
Morfar får en älg eller björn på armen, fast luran röstade på pippi ;-P Kram i massor!!!

karin sa...

Du är säkert värd ett paket om dagen! Du verkar vara en god kamrat och en mysig prick till /för dina vänner.
Fin bild du har längst upp.
Önskar dej en ljus och hänryckt Pingsthelg.
K.

MOONLOVER´S sa...

Hejsan
Va trevligt =) De e du värd=) Ha det gott.
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig vän du har!!

strömmas sida sa...

När man minst anar det så händer det och när man som bäst behöver det.
Jättekul att du fick den överraskningen.

Hoppas du har en härlig pingsthelg.

kram
strömma

Fru Venus sa...

Hej! Tack för titten hos mig, det är alltid kul med nya besökare :-) "Tyvärr" är jag sån att jag kläcker ur mig lite vad som helst :-D Vilken fin present du fått, och snygg blogg har du! Snyggt med svart bakgrund, ska ta en närmare titt nu! Ha det bra!