söndag 22 november 2009


Nu har vi piggnat på oss så det blev ju inte så långvarigt tack och lov. Som jag tidigare skrev så tror jag bestämt att det var en biverkning efter vaccineringen.

I helgen har solen äntligen visat av sig. Det var länge sen sist. Alla som jag känner klagar över trötthet och energibrist och det är ju inte så konstigt eftersom det aldrig är ljust ute. Jag vill ha snö, snö och återigen snö för då blir det genast mycket ljusare.

Men tills dess får man hitta på andra saker. Igår blev det fönsterputsning för hela slanten. Det har inte blivit av förrän nu. Idag är det dags att börja om igen med alla fönster men den här gången på insidan. Det blir nog mysigt till helgen då gardinerna och adventsstjärnorna åker upp. Fast helt ärligt! Jag har inte drabbats av den rätta stämningen än trots att jag tittar in i massor av inspirerande bloggar som har superhärliga inlägg som relaterar till julen. Nej jag har nog drabbats av den årliga julångesten tror jag bestämt.
Å andra sidan är ju det också ett tecken på att julen är på god väg, jag menar ju julångesten ;OP

Nu har jag lovat bort datorn till en liten kille som sitter tålmodigt och väntar på sin tur.
Ha en bra dag allihopa. Kram


(saknar du också energi? Ta med dig en stråle från en härlig sol)

4 kommentarer:

Therese sa...

hi, hi julångest är nog ett tecken så gott som något... fast jag hoppas innerligt att den släpper å du känner myset iställe ;-) vi har haft en toppen dag i stan och idag så väntar lite fix här hemma. Lämnar en stor kram till en fantastisk vän!

Therese sa...

Lyckas du se något fattigmanssilver så gjorde du det bra, för det ligger ännu nedpackat ;-9 tar dock med mig lite energi från solen, för ajg insåg att jag hade 3 flyttkartonger med julsaker att gå igenom... jisses, var det så mycket i fjol?! Måste verkligen rensa... Kram

Therese sa...

Ja lie rackartyg är ett sundhetstecken har jag hört! Kram Luran ps, mamma hälsar å skickar en stor kram! Ds

Nina sa...

Hej vännen!
Så ni blev dåliga efter vaccinet? Jag fick bara ont i armen. Skönt!
Men på fredag är det barnens tur. jag hoppas dom klarra sig lika bra som jag!
Hoppas du kom till ro så småningom igår kväll/natt!
Jag är ju som en kvälls människa men i helgen har jag varit en tröttis!
Hoppas du får en fin vecka tillsammans med bröderna Bus =)
Kramar!